Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'k Zie nie in hoe 'k in zo'n korte post kan zagen. Door gewoon de term 'kankerstok' te gebruiken? ... :ironic: ...Hmgrwngd zei:Mensen die 'kankerstokken' zeggen ipv sigaretten zijn toch echt van die zagetypkes é.
Auto's maken ook uitlaatgassen, moet ik ze nu kanker-mobielen noemen ?

metaphore zei:passief roken is zo over-rated....
van de rook die ge passief inhaleert gaat ge echt bijna geen last ondervinden
Als ik tegenwoordig passief meerook (en ja, ik heb 7 jaar gerookt) krijg ik last aan m'n keel, moet ik hoesten, en krijg ik op de duur migraine.
Mr. M zei:maar auto's zijn ook ongezond voor de mensen, maar daar hoort ge ze nooit over klagen
GaMe® zei:Als ge 1 sigaret rookt, zit die nicotine voor u hele leve in u lichaam en gaat ge moeilijk kunne stoppe..

Heb ik van mn leerkracht aardrijkskunde geleerd.. zalige leerkracht btwHmgrwngd zei:Jep; wetenschappelijk bewezen..![]()

eniac zei:Leuk dat jij me zegt waarvan ik al dan niet last ondervind. Neen, de realiteit is anders, en neen, ik heb geen astma. Enkele posts boven de jouwe postte ik dit:
Lezen kan geen kwaad.
wtf..onozel beleid bij jouOsi` zei:ook het feit omdat de meeste van m'n vrienden eigenlijk ook wel roken en de rokers afgesloten zitten van de niet rokers in school (ge moogt niet op hun plek staan)
vandaar dat ik ook ben begonnen te roken.
Ik rook voornamelijk roltabak![]()



Davy C. zei:op 14 ofzo begonne me sigarette, da eef ma effkes geduurd max e jaar ofzo
op 15-16 begonne me joints ma das nu gestopt omda de enige dak wist dak eraan kon rake verhuisd is na thol van pluto enja nu weetik et dus nimeer e (mense dan iets wete beernem-brugge, pm)
, tjah 't is uw leven. 
preske zei:- rook uitblazen recht in het gezicht. Nog zo iets beleefd. Ik ga toch ook ni recht in uw gezicht beginnen boeren of ruften?

Toevallig Daems ? Indien ja : die is sinds kersmis wegGaMe® zei:Heb ik van mn leerkracht aardrijkskunde geleerd.. zalige leerkracht btw![]()

OK ik was 12 toen ik begon, en 13 toen ik stopteSveltestSword zei:de vraag was eerder "als ge ooit gerookt hebt, wanneer zijt ge dan begonnen" niet zozeer of ge al gestopt waart of niet... dat is iets da ge in uw reply kunt vermelden...
voor de eerste keer gerookt voor je 14e???
ik heb ooit een gastje van 10 tegengekomen die z'n eigen stoer vond dat em saffen uit z'n ma haar handtas stal...zo'n dingen zijn echt fout...
de vraag is dan natuurlijk uit welk sociaal milieu zo kinderen komen...
sindsdien geen enkele meer aangeraakt 
jonger als 14jaar dus 