Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hiapoe zei:Ben 25 en ik heb nog nooit ook maar 1 trek genomen van een sigaret en nog nooit enige drugs gebruikt (behalve cafeine).
Op zich heb ik niets tegen het concept roken. Iedereen doet me zijn leven en de keuze of hij/zij wil stinken wat hij wil. Maar wel als het andere mensen in de nabije omgeving van de roker aantast... Jammergenoeg is dat dus bijna overal en altijd.
Roken mag imo enkel en alleen in een groep waar iedereen rookt of als ge alleen zijt. Als er 1 niet-roker is, zouden de rokers zich daarnaar moeten schikken als die persoon niet wil dat er gerookt wordt.
Komaan man, word eens wakker. Er sterven dagelijk meer dan duizend mensen aan de gevolgen van passief roken...metaphore zei:passief roken is zo over-rated....
van de rook die ge passief inhaleert gaat ge echt bijna geen last ondervinden
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060321PassiefRoken/index.shtmlmetaphore zei:passief roken is zo over-rated....
van de rook die ge passief inhaleert gaat ge echt bijna geen last ondervinden
mss alleen als ge astma ofzo hebt
van mij mag ne mens roken waar en wanneer hij wilt
zelfs bij het eten, maar dan moet hij de rook gewoon nie in de gezichten blazen

wich is Rock Zottegem (sluikreclame mode off) 
metaphore zei:passief roken is zo over-rated....
van de rook die ge passief inhaleert gaat ge echt bijna geen last ondervinden
mss alleen als ge astma ofzo hebt
van mij mag ne mens roken waar en wanneer hij wilt
zelfs bij het eten, maar dan moet hij de rook gewoon nie in de gezichten blazen
Ik versta er niks van...willem5 zei:vandaag wassek zo weer me vriende opstap, lopen derop zo een 12 jaar kindje langs en zo me een pakske sigaretten: aah, paft gelle derene?
iedereen zo wtf
Piejie zei:Ik versta er niks van...
Bedankt voor de vertalingBuBbA zei:vertaald:
Vandaag was ik met vrienden op stap. Plots lopen er zo een paar 12 jarige kindjes langs met een pakje sigaretten. Ze vroegen ons, "ah jongens, willen jullie een sigaret?".
Wij dachten allemaal van, "WTF".
(Aangezien ze nog maar 12 zijn waarschijnlijk.)
Hmgrwngd zei:Mensen die 'kankerstokken' zeggen ipv sigaretten zijn toch echt van die zagetypkes é.
Auto's maken ook uitlaatgassen, moet ik ze nu kanker-mobielen noemen ?
idd da vind ik ookHmgrwngd zei:Mensen die 'kankerstokken' zeggen ipv sigaretten zijn toch echt van die zagetypkes é.
Auto's maken ook uitlaatgassen, moet ik ze nu kanker-mobielen noemen ?
)Willem5 zei:vandaag wassek zo weer me vriende opstap, lopen derop zo een 12 jaar kindje langs en zo me een pakske sigaretten: aah, paft gelle derene?
iedereen zo wtf