Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Negatief.. Ik ga ni in Tongere naar schoolcool_boy_ke zei:Toevallig Daems ? Indien ja : die is sinds kersmis weg![]()

den-kimi zei:1) waarom zou iemand beginnen met roken om een andere reden dan om stoer te doen?
2) waarom zou iemand verderdoen dan om een andere reden dan verslaving?
na 1 sigaret kent ge toch de smaak, waarom dan nog voortdoen?Ulixes zei:1) Nieuwsgierigheid?
smaak, dat is iets dat ge uzelf wijsmaakt om niet te moeten toegeven dat ge verslaafd zijt.Ulixes zei:2) Smaak?

Ulixes zei:1) Nieuwsgierigheid?
Hellrabbit zei:sla dan ook eens roestige nagels door je handpalm he, wie weet wat voor een effect dat wel niet geeft
of snuif eens aan de uitlaat van een auto ofzo
Nee man, de smaak van een sigaret is onbetaalbaar! De vergelijking met een houtvuurke slaat op niks, omdat niemand hout rookt. De smaak van een sigaret komt van de specifieke tabaksoort, dat heeft niks met nicotine te maken.den-kimi zei:smaak, dat is iets dat ge uzelf wijsmaakt om niet te moeten toegeven dat ge verslaafd zijt.
een sigaret smaakt niet, ik herhaal, niet lekker. moest rook lekker smaken kunt ge evengoed boven een houtvuur maken en daar boven gaan hangen, veel goedkoper.
die sigaret lijkt lekker te smaken omdat er nicotine inzit, en omdat uw lichaam die nicotine denkt nodig te hebben voel je een drang om er een op te steken.
en zodra je er een opgestoken hebt krijg je weer je dosis nicotine en is je lichaam weer gelukkig.
Nee hoor, dat nu ook niet. Pas na ettelijke pakjes leer je de echte smaak van de sigaret kennen, maar dan ben je (nog) niet per sé verslaafd.zarathustra zei:Tuurlijk, want je leert de 'ware' smaak pas kennen als je verslaafd bent.
Hellrabbit zei:sla dan ook eens roestige nagels door je handpalm he, wie weet wat voor een effect dat wel niet geeft
of snuif eens aan de uitlaat van een auto ofzo
Jammer dat diesel zo vettig is want ik vind het wel lekker ruiken 

ja want rokers zijn van het moment dat ze 's morgens opstaan de ganse tijd naar sigaretten op zoek om het leven van onschuldigen zoals u te verkloten...DiDoria zei:Ga sigaretten mijn leven niet gaan laten beheersten ze -_-'
den-kimi zei:en toch blijven er hier mensen volhouden dat ze roken voor de smaak.
ze zouden eens alleen maar sigaretten zonder nicotine moeten maken, dan zouden we zien hoeveel er nog zouden roken.
)