Pieter, niks vertellen, die komen dat wel te weten. Hoe langer ge de preken kunt ontwijken hoe beter
Ik rook al sinds mijn 15de (toen enkel wiet). Toen ik wat ouder werd begon ik verslaafd te geraken aan nicotine. Nu ben ik bijna 20 en rook nog steeds.
Ik ben tegen het rookverbod van café's. Veel mensen gaan na hun werk op café rustig een pintje drinken en een sigaretje roken. Als ge dat voor hun gaat verpesten, gaan er veel tooghangers wegblijven.
Ik ben éénmaal in een Italiaanse discotheek geweest. (Ik denk ergens in de buurt van Venetië ofzo, we waren op Italiëreis met de klas) Daar mocht dus niet gerookt worden... awel dat neemt de hele sfeer weg imo. Bij een pint heb ik graag een sigaret. (Alhoewel daar enkel cocktails waren, maar daar hoort ook een sigaret bij imo

)
Maarja, ge hebt mensen die klagen dat rook slecht is voor uw longen... who cares?
alcohol is slecht voor u gewicht & lever
de muziekinstallatie is slecht voor uw oren
een stroboscoop is niet goed voor uw zicht (en daar kunt ge epileptische aanvallen van krijgen heb ik ooit gehoord? )
Tja, als ge gezond wilt blijven, kruip in een doos en kom er niet uit.