GMotha zei:
I'm psychic!
Heel deze thread is déja vu. Hiapoe bijvoorbeeld heeft volgens mij een stuk of 8 keer exact datzelfde ierland-rokersjagenmijweguitcafes-enzovoort ding gepost (het geweldig volwassen :ironie:-stuk is wel nieuw, fijn dat we nog eens wat fris materiaal zien). Ok, ik begrijp em. Bepaalde mensen hebben last van roken, cava. Er mogen dingen veranderen, ok. Slachtofferrollekes, kzal't maar niet zeggen zeker.
En de smaakdiscussies... Shit, das nu net het meest onnozele van sigaretten om over te discussiëren.
7 keer om precies te zijn
1. Een slachtofferrol mag je imo gebruiken als je effectief een slachtoffer bent, lijkt me logisch.
2. Aan alle rokers: Zoals ik OOK al eerder gezegd heb: Het rookverbod ZAL er komen, in cafés en alle openbare gebouwen, of je het nu wil of niet, dus begin maar al te stoppen met roken, accepteer het en stop met erover te discussieren.
3. De meeste discussies, problemen, wereldvraagstukken,... hebben een genuanceerd antwoord nodig en zijn dikwijls niet met 1 zin samen te vatten. (cfr. vreemdelingenproblematiek, Bush-administratie,...) Elk antwoord op deze problemen heeft tot op zeker hoogte zijn waarde en zijn gelijk op bepaalde punten.
De discussie omtrent roken is imo echter een heel eenvoudige discussie met slechts 1 oeverloos duidelijk en onnuanceerbaar antwoord... Vandaar dat ik mezelf telkens (tot 7-8 maal toe) moet herhalen... er valt namelijk niks anders over te zeggen
Succes aan allen met het stoppen!
