TrickY.
Legacy Member
DBK zei:waterpijp roken is leuk xD
Ik vind daar nu es niets aan eh.. Twas wel munt ;p
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBK zei:waterpijp roken is leuk xD
grey-turtle zei:Ik rook ook niet en ik ben al gevoelig aan mn ademhalingsstelsel. Het roken zou mn longen zeker geen deugd doen.
EclipX zei:Ik rook & heb astma, en raar maar waar, ik heb er geen last van
dropkicker zei:

GMotha zei:
Wat doet dat programma dan? Ik zie niet in hoe een klein proggie iemand kan doen stoppen met roken.
Dude87 zei:gaat dan nie op cafe eh
cafes zijn dervoor gekend: drinken en smoren, alst u nie aanstaat blijft dan buiten



dees vinnek ma een achterlijke vergelijking_DM_ zei:Doe eens normaal ipv achterlijke commentaren te posten.
Als ik nu eens een barkruk op uw gezicht sla in een café, dan kan ik ook zeggen 'moest je hier maar niet komen, met die café-ruzies enzo' ?

Dude87 zei:dees vinnek ma een achterlijke vergelijking![]()

preske zei:ik rook niet, nooit gedaan, zal het ook nooit doen. Dat andere mensen roken stoort mij niet in het algemeen, maar er zijn wel gevallen waar ik er mij wel aan stoor.
- Vlak voor of na het eten, lekker beleefd om direct beginnen te roken voor diegene die nog eten. De goesting en smaak is meestal direct over.
- in de auto. in mijn auto komt geen sigaret binnen. kanmenischelen dat ge ze juist hebt opgestoken, doe ze maar weer uit.
- rook uitblazen recht in het gezicht. Nog zo iets beleefd. Ik ga toch ook ni recht in uw gezicht beginnen boeren of ruften?
