Archief - Ik rook...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Van wanneer rook jij?


  • Totaal aantal stemmers
    1030
  • Opiniepeiling gesloten.

mcR

Legacy Member
ik rookte (lucky-strike :D)


nu reeds 11 dagen zonder sigaretten!!! (na Werchter)


waterpijp telt niet mee want das (bijna) niet schadelijk... (appel!!)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Nochtans ooit eens gelezen/gehoord dat waterpijp net schadelijker is voor de longen (kan ook zo'n urban legend zijn, kwetet nie :p)

DBK

Legacy Member
ik heb ook gehoord da waterpijp schadelijker is dan gewone sigaretten, het geeft gewoon een gevoel van "onschadelijkheid" omda ge de rook ni zo hard voelt in uw longen omda em koud is

grey-turtle

Legacy Member
Ik rook ook niet en ik ben al gevoelig aan mn ademhalingsstelsel. Het roken zou mn longen zeker geen deugd doen.

EclipX

Legacy Member
grey-turtle zei:
Ik rook ook niet en ik ben al gevoelig aan mn ademhalingsstelsel. Het roken zou mn longen zeker geen deugd doen.

Ik rook & heb astma, en raar maar waar, ik heb er geen last van

dropkicker

Legacy Member
GMotha zei:
:wtf:
Wat doet dat programma dan? Ik zie niet in hoe een klein proggie iemand kan doen stoppen met roken.


beschouw het als ee mental coach die je de juiste info en steun geeft als je het nodig hebt

van de site :
uQuit begeleidt jou bij het stoppen met roken. Als eerste vul je een vragenlijst in, zodat uQuit jou beter leert kennen. Op basis van de informatie die uQuit dan over jou heeft, zal uQuit jou tips en informatie geven, steunen en motiveren bij moeilijke momenten. uQuit is dus op jou persoonlijk gericht.

ik vond het allesins nuttig voor mij dan, omdat er veel info en tips in zitten

roslar

Legacy Member
Dude87 zei:
gaat dan nie op cafe eh

cafes zijn dervoor gekend: drinken en smoren, alst u nie aanstaat blijft dan buiten

Ik deel dezelfde mening.

Als je niet wil "passief" meeroken, rot dan lekker op ;)

_DM_

Legacy Member
Doe eens normaal ipv achterlijke commentaren te posten.
Als ik nu eens een barkruk op uw gezicht sla in een café, dan kan ik ook zeggen 'moest je hier maar niet komen, met die café-ruzies enzo' ?

Mediamonk

Legacy Member
Ik rook al van men 12 jaar (ben nu 31) maar ik hou wel rekening met anderen .
Als ik bv ga eten ergens rook ik zelfs niet , op cafe ga ik niet dus daar heb ik geen last mee :p

De laatste tijd zijn ze wel erg over dat roken..eerst pushen ze iedereen en maken ze er reclame voor en nu ben je bijna een ander ras als je rookt...

Thuis rook ik bv alleen in de tuin als mijn kids hier zijn.. zoiets is even wennen maar tis de moeite ;)

Crashtestdummy

Legacy Member
_DM_ zei:
Doe eens normaal ipv achterlijke commentaren te posten.
Als ik nu eens een barkruk op uw gezicht sla in een café, dan kan ik ook zeggen 'moest je hier maar niet komen, met die café-ruzies enzo' ?
dees vinnek ma een achterlijke vergelijking :)

roslar

Legacy Member
Dude87 zei:
dees vinnek ma een achterlijke vergelijking :)

Ik begin het gewoon zat te worden dat rokers altijd de "slechterik" zijn.

Het is slecht voor je gezondheid enzo. Dat weet ik wel.

Maar verbieden in cafés?

Ze hebben het al ingevoerd op het werk, in de trein, openbare gebouwen,... :sleep:

Sir.Killalot

Legacy Member
preske zei:
ik rook niet, nooit gedaan, zal het ook nooit doen. Dat andere mensen roken stoort mij niet in het algemeen, maar er zijn wel gevallen waar ik er mij wel aan stoor.

- Vlak voor of na het eten, lekker beleefd om direct beginnen te roken voor diegene die nog eten. De goesting en smaak is meestal direct over.
- in de auto. in mijn auto komt geen sigaret binnen. kanmenischelen dat ge ze juist hebt opgestoken, doe ze maar weer uit.
- rook uitblazen recht in het gezicht. Nog zo iets beleefd. Ik ga toch ook ni recht in uw gezicht beginnen boeren of ruften?

Zo goed als hetzelfde bij mij :)

Crashtestdummy

Legacy Member
in een auto van iemand of in iemand zen huis ganek da eerst vragen of ik een mag smoren, is ma normaal ook, maar in een cafe ist toch wel algemeen geweten dattet daar stampevol me rokers zit eh. als ge daar al nie tegenkunt blijft dan gewoon buiten

lttuvix

Legacy Member
ik rook nie
ma ik heb geen problemen met rokers
of ze voor me staan te blazen
of ze in men eten blazen
of ik omringd word door rokers

na een tijdje word je dat gewoon en ga je er gewoon niet meer op in :)

=Dujosh=

Legacy Member
Ik rook niet,

en het stoort me wel als er mensen voor mij beginnen te roken, en dan hun rook richting mijn gezicht uitblazen...
Maar het is hun keuze, dus ik kan moeilijk zeggen dat ze moeten stoppen.

En tijdens het eten moet er in mijn bijzijn ook niet gerookt worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan