Gerookt van mijn 14 tot ... mijn 30ste.
Ben welgeteld 1 week geleden gestopt.

.Ik weet zeker dat ik het ga volhouden aangezien ik het niet mis en 0,0 afkickverschijnselen heb. Ik had zo van die NiQuitin klevers gekocht maar ben daarmee gestopt na enkele uren wegens jeuk en branderig gevoel op mijn arm.
Als ik had geweten dat stoppen ZO gemakkelijk was had ik het eerder gedaan :doh: .Zoveel geld en gezondheid weggesmeten... .
Ik was gewoon bang voor de afkick. Enkel als ik nog maar dacht aan stoppen brak het angstzweet me uit.
Ik las het boek van Allen Carr "the easy way to quit smoking" en wat die man zegt houdt massa's steek en is een echte aanrader als je van die vuiligheid afwil (Ik las vanmorgen echter dat longkanker is vastgesteld bij hem,hij rookte 60 tot 100 sigaretten per dag en dat 40 jaar lang). Wat ook helpt is dat ik sinds 2 maand in de VS woon en ze zijn hier redelijk fel anti-rokers.... .
Enfin,blij dat ik er vanaf ben en na 1 weekje voel ik mij supergoed. Ik kan niet wachten tot al de vuiligheid uit mijn lijf is binnen x aantal weken/maanden/jaren. Ben ook al terug begonnen hardlopen en fitnessen en mijn conditie gaat er dagelijks met rasse schreden op vooruit.