lees mijn zin eens beter, ik zeg niet dak nie weiger van te smoren omdattet mij smaakt...
ik zeg dak weiger van anderen tabak te kopen dan superwervik.
heb ervoor al anderen toebak geprobeerd: drums, marlboro, l&m etc.... en ik vond da op geen kloten trekken
en da was lang voordak es superwervik smoorde dus tis nie alsof dak van de eerste sigaret verslaafd geraak.
superwervik vonnek wel lekker van den eersten trek en daarom rook ik da nog altijd. en das voor de smaak, nie omdattet een verslaving is.
vergelijk het me sprite en cola: vele drinken nie graag sprite dus doen ze door me cola.
btw: gij zegt dat ge nog nooit gesmoord hebt dus hoe kunt gij ook ma een klein beetje weten of het nu een verslaving is of een goei smaak? da weet ge niet
weddenschap afgekeurd
*edit*
eerste zin beke duidelijker gemaakt
