Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) dan met losse vloeitjes.tfk zei:ik rook altijd Camel, als ik in geldnood zit is het een pakje Next en als ze gewoonweg geen Camel hebben koop ik Marlboro.
en Lucky Strike stekt precies in mijn keel, is iets wreed raars


Myst!Q zei:Ik weet niet waarom é maar die dingen zoals next, route66 en wa ist daar nog allemaal daar krijgek enorme keelpijn van en zelfs de dag erna doet mijn keel pijn.
Dat zijn ongetwijfeld de slechtste sigaretten die er bestaan. Ook de smaak vindek echt slecht. De filters worden warm en dergelijke .. Trekt gewoon op nix ..
Uw keuze van camel begrijp ik volledig, da is mijn lievelingsmerk samen met tigra, camel straalt zelfs ietwat van klasse uit![]()
Overtijd nog een t-shirt van vastgehad , koste 60euro lol.Osi` zei:Da's stoemVeel te veel werk.
Zoals die andere het al zei, ik wil m'n saffen zelf rollen, kheb er idd ook meer plezier aan.
Plus, als je het echt zelf wilt leren rollen, niet zoiets kopen, echt niet. Gewoon tabak kopen en pakje vloei en dan oefenen en oefenen, ik kon al goe rollen na 2 weekjes.
Nu is dat zo, ff goe in vorm zetten en derindraaie, lik, overig tabak aan de voorkant eruithalen en aansteken!![]()
GMotha zei:n/o maar hebt ge de post zelf gelezen?
Hij zegt dat't lekker is en als argument haal hij aan dat hij één bepaald merk verkiest boven alle anderen, want als er geens smaak was zou hij niet enkel dat ene merk kopen. Als't dan toch enkel om de verslaving zou gaan maak't toch niet uit welk merk ge neemt, n'est pas?
Geloof me vrij als ik zeg dat vanaf't moment dat ze in alle tabak iets steken dat verdomd walgelijk smaakt er opeens meer dan 70% van de rokers stopt.
)
)Er zijn mensen waar dat zo is.Hiapoe zei:Je hebt gelijk dat ik geen recht van spreken heb aangezien ik nog nooit een trek genomen heb... maar heeft die verslaafdheid en indruk van 'lekker' echt geen invloed op elkaar?
En dan vraag ik niet dat je alleen in je eigen geval denkt, maar even veralgemeend denkt over deze vraag... (jij kan toevallig een uitzondering op de regel zijn natuurlijk)