Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_DM_ zei:Doe eens normaal ipv achterlijke commentaren te posten.
Als ik nu eens een barkruk op uw gezicht sla in een café, dan kan ik ook zeggen 'moest je hier maar niet komen, met die café-ruzies enzo' ?
Wa heeft dat nu met elkaar te makenzijn punt is:|) ][ |V| ][ zei:Wa heeft dat nu met elkaar te maken

, we hadden er gewoon goesting achter en het smaakte goed ook 
, het was de eerste keer in 5-6 maand dat ik wss nog eens een pak gekocht heb met maatprozackx zei:zijn punt is:
met roken schaad je de gezondheid van je mede-cafeganger.
met barkrukken slaan schaad je de gezondheid van je mede-cafeganger.
OT: ik rook niet: dus maak cafes maar lekker rookvrij. geen stank meer in men kleertjes![]()
Maakt geen sense. Mocht zulke vergelijking gebruikt worden als "argument" tegen de mening van anti-rokers, zou het direct afgedaan worden als kinderachtig en belachelijk. (wat het ook is)prozackx zei:met roken schaad je de gezondheid van je mede-cafeganger.
met barkrukken slaan schaad je de gezondheid van je mede-cafeganger.
_DM_ zei:Doe eens normaal ipv achterlijke commentaren te posten.
Als ik nu eens een barkruk op uw gezicht sla in een café, dan kan ik ook zeggen 'moest je hier maar niet komen, met die café-ruzies enzo' ?
.Bubbling Zombie zei:.
Ik snap niet dat iedereen daar zo'n probleem van maakt. Kvind het precies erger dat er zatlappen over mijn schoenen kotsen dan dat er mensen in mijn buurt staan te roken. En weet je wat, mij irriteren de mensen die zo anti-roken preken afvuren om de vijf minuten VEEEEL harder dan ne kameraad die een sigaret opsteekt.
Hiapoe zei:<snip>

Bubbling Zombie zei:Hey, da's uw goed recht. Ga dan naar een ander café, daar kwets je de uitbater harder mee dan beginnen te roepen en tieren hoor
't enige is dat jij weeral de mensen die niet expliciet anti-roken zijn demoniseert. Which is plain annoying!
En wees gerust, ik heb nog nooit van mijn leven geroepen of getierd in een café. en naar een ander café gaan haalt ook niks uit want er wordt hier in Belgie overal binnen gerookt.Dude87 zei:gaat dan nie op cafe eh
cafes zijn dervoor gekend: drinken en smoren, alst u nie aanstaat blijft dan buiten
GMotha zei:Maakt geen sense. Mocht zulke vergelijking gebruikt worden als "argument" tegen de mening van anti-rokers, zou het direct afgedaan worden als kinderachtig en belachelijk. (wat het ook is)
Maar als ge'r toch van overtuigd zijt: we kunnen anders eens 15 minuten roken in de buurt van iemand en 15 minuten aan een stuk met een barkruk op iemand timmeren. Dan zullen we zien wat't gezondste is: op korte en lange termijn. Als we dan toch gaan overdrijven.
Thales zei:binnen een jaar ofzo, mag er in geen enkel café meer gerookt worden
of wanneer komt die regel?
nuja, ik vind dat schitterend
kan ik eindelijk nog es op café gaan...