deathsythe
Legacy Member
ik rook gewoon ni, tis kwestie van zelfvertrouwen en geen meeloper te zijn, want iedereen mag mij eens vertellen wat zij de 'meerwaarde' vinden aan sigaretten, het is duur, stinkt, en bovendien, als je papa/mama wordt, ga je toch moeten stoppen (of altijd buiten roken, of gewoon de gezondheid van je kleine schaden)




