coap
Legacy Member
Ik rook van men 16de begonne ofzo . Totaal geen groeps druk want niemand rookte van men vrienden (nu nog altijd niet) . Gewoon met men broer enzo savonds een safke gaan peren is gezellig . Nu ook tijdens de examens de perfecte break . Of kga soms met een vriendin in de buurt ff een safke peren.
Het ideaale middel om ff wat stoom af te blazen , sociaale contact , ....
Alleen mogen ze het toch wel terug wat goedkoper maken maar ik kom wel toe met 2 pakjes per week
.
En over passief roken enzo? Vind allemaal wa overdreven shit waar alleen no-lifers te wijt op gaan. Mensen die er echt over caren dat het hun gezondheid schaad zeggen mij vriendelijk dat ze liever hebben dat ik niet in hun buurt rook en dan doof ik men cigaret met plezier
.
maarja
Het ideaale middel om ff wat stoom af te blazen , sociaale contact , ....
Alleen mogen ze het toch wel terug wat goedkoper maken maar ik kom wel toe met 2 pakjes per week
.En over passief roken enzo? Vind allemaal wa overdreven shit waar alleen no-lifers te wijt op gaan. Mensen die er echt over caren dat het hun gezondheid schaad zeggen mij vriendelijk dat ze liever hebben dat ik niet in hun buurt rook en dan doof ik men cigaret met plezier
.maarja
dus een zwangere vrouw die rookt, of een moeder die met haar kleine op haar schoot zit, doet u niets ofwa???
'

(+ nog een PAK gewone mate, mrja).