Archief - Hooikoorts

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mike Ty$on

Legacy Member
Ik wil regen !!!
maar deez week zit het er niet in, morgen zelfs 27° hier in de kempen :s

nigel555

Legacy Member
gekie,
regen.
Nenee laat de zon maar. Die hooikoorts is bijkomende zorg:p

p0rkiej

Legacy Member
jup, i wuv de zon ;D
Hooikoorts is bij mij ook al verminderd, alleen deze periode weer wat meer. En snotvot (zakdoek) helpt altijd ;-)

pr0ph3t

Legacy Member
ik heb er geregeld last van maar inet altijd... zal wel rol spelen met hoeveel er van da spul in de lucht hangt zeker? alst echt warm is a la zondag enz... dan staan de tranen mij in de ogen en zijn ze zo gezwollen als iets.. hatelijk gewoon

Tweak37

Legacy Member
Nog geen last van gehad dit voorjaar. Is ook nog een beetje vroeg denk ik. Iig heb ik nog altijd liever zon dan regen, allergie of niet...

Mike Ty$on

Legacy Member
Ik heb ook liever zon dan regen maar één dagje goed door regenen zal al veel helpen...voor mij toch :)

Andromeda_

Legacy Member
Bij mij valt het nog mee nu..
Maar als da weer zo blijft, zal da wss weer verergeren. :(
Niet dat ik het erg vind dat de zon schijnt ofzo. :p
Maar soms kan het toch wel vree lastig zijn; op festivals bvb. is da echt lastig.

DBK

Legacy Member
vandaag voor het eerst dit jaar vrij veel last gehad, net nen zyrtec gepakt en het helpt wel, alst echt serieus begint te worden ( begin juni tot half juli ) dan helpt zyrtec enz meestal niet meer :(

Vraeck

Legacy Member
1 zyrtec zal niet helpen, je moet die echt wel een paar weken dagelijks nemen eer de werking optimaal is

dJeez

Legacy Member
Ik heb daar last van, net als aan een niet-seizoensgebonden allergische rhinitis voor katten (nu ja, katers vooral). Vroeger nam ik ook Zyrtec, nu al enkele jaren niks meer omdat het bij een verstopte neus en wat niezen blijft.

Andromeda_

Legacy Member
Zyrtec dat werkt al niet meer bij mij sinds een paar jaar.
Ik heb nu Estivan Lyo ofzoiets :s
En da werkt wel vrij goed als'k da inpak.

Dreetn

Legacy Member
Ik ben vandaag begonnen met estivan (pil) te nemen en livostin (oogdruppels).
Maar als het nu regent of niet, mijn hooikoorts vermindert toch niet.

GhO$T

Legacy Member
Leuk, vandaag gewaarschuwd voor heel veel pollen en enkel heel miniem last gehad door wa tranende ogen en paar keer zakkendoen bovenhalen, maar bijlange niet erg en dat zonder mijn pillen te pakken want heb ze niet bij me. Ben al volop aan't hopen dat mijn allergie mss verbeterd is en het dus niet erger zal worden dan dit :p.

Unpro

Legacy Member
GhO$T zei:
Leuk, vandaag gewaarschuwd voor heel veel pollen en enkel heel miniem last gehad door wa tranende ogen en paar keer zakkendoen bovenhalen, maar bijlange niet erg
Same, ook de eerste keer dit jaar dat ik er wa last van heb :)

crashbe

Legacy Member
f*ck , zware jeuk aan m'n ogen
medicatie enz helpen langs geen kanten :p
heb vandaag Cetrizine gekocht , ga ik ook is proberen ;)

protnie

Legacy Member
Heb vrijdag spuit in mun kont gehad en da werkt wel goe :p
Heb er geen last meer van gehad, allé zo goed als nie, misschien 2 keer moeten snuiten vandaag :)

TheFallen

Legacy Member
crashbe zei:
f*ck , zware jeuk aan m'n ogen
medicatie enz helpen langs geen kanten :p
heb vandaag Cetrizine gekocht , ga ik ook is proberen ;)

Gebruik die meestal ook (of een ander indien ik mindere dosis wil)

Het is erom gekend enorme vermoeidheid (en ook slapeloosheid:wtf: ) te veroorzaken dus wees gewaarschuwd;)
Als ik dat tijdens school inneem ofzo lig ik dan ook binnen de kortste keren in slaap:sad:

GhO$T

Legacy Member
Heb dat ook, nu tijdens den blok wil ik absoluut van mijn pillen (reactine) afblijven anders wordt ik er ook veel te snel moe van.

Lukt voorlopig wel want zo zwaar heb ik er geen last van. Enkel 's ochtends vollen bak neus snuiten, dan is dat gedaan (tenzij ik buiten kom, dan ist weer eindje snuiten geblazen) en voor de rest wat jeuk aan de ogen maar niks overdreven.

migelle

Legacy Member
heb der dees jaar precies minder last van dan in dezelfde periode vorig jaar, toen hebbe ze me zelfs naar huis gestuurd omda 'k der meer dood dan levend uitzag :p

drieskeuh

Legacy Member
Geen last van hooikoorts hier, al heeft mijn vader en men zus het wel. Kan ik het ook nog krijgen of is dat volkomen uitgesloten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan