t0tec
Legacy Member
C2W zei:Lol?Originally Posted by C2W ?
![]()
Anyway, volgens mij kun je het nog altijd krijgen dan ja.
lol sorry
, 'k zat wa te prutsen met diene quote...Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C2W zei:Lol?Originally Posted by C2W ?
![]()
Anyway, volgens mij kun je het nog altijd krijgen dan ja.
, 'k zat wa te prutsen met diene quote...2e^NeoCracer zei:ik ben allergisch aan Graspollen...
nog geen last gehad, maar dat zal wel beginnen opkomen nu
m'n ogen waren zo dik dat ik echt amper nog iets kon zien.
l (ook met voorschrift denk ik, en het kan mis geschreven zijn)Zymo zei:Ik heb (denk ik) zowat alles geprobeerd van medicatie, ook dingen die voorgeschreven moeten worden door de dokter. Het enige dat tot voor kort nog hielp was Xyzall (een gezuiverde vorm van het slaapverwekkende Zyrtec).
Ook had ik eens een bloedproef laten ondergaan om te zien voor wat ge allergisch zijt, samengevat: alles wat groen is ben ik allergisch voor
Zelf woon ik in een omgeving waar veel groen aanwezig is, ook in mijn tuin.
Ik heb TOTAAL geen zin (wat de dokter mij ook voorstelde) om geïsoleerd te leven.
Nu vraag ik me toch wel af wat jullie gebruiken om dit te onderdrukken, ik loop soms echt wel de muren op van die niesbuien en andere zever.
geeft anders gewoon toe eh dat ge bang zijt van spuitjesnigel555 zei:nja zo simpel is het niet. Alé toch niet altijd. Soms kan het tegenslaan ook...
Die spuitjes werken bij 90% van de gevallen. Alé toch volges mijn dokterese. Dusja ik blijf bij mijn pillen. Daar ben ik zekerder van.

Ik heb ook een allergie voor stof en huismijt en mij hebben ze aangeraden om niet te stofzuigen.Burny zei:Nu het hier toch over gaat: iemand een aanbeveling voor een stofzuiger? Dus eentje die geen stof uitblaast zoals een gewone.
om vervolgens nog eens te dweilen.

DonThomas zei:Ik nam vroeger claritine, het had een zeer goed effect, maar veroorzaakte bij mij een enorm slaapgevoel en tamheid. Nu heeft mijn dokter mij Xyzall gegeven, volgens hem enorm straf. Het heeft helemaaaaaaal geen effect!
Ik weet ni wa k moe doen, ma de symptomen zijn er weer, lopende neus, jeukende ogen, jeukende, droge keel....