Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sir. K zei:ik weet nog den tijd van 30frank voor een brood... tis nu bekan 't driedubbele![]()
Santa| zei:Das zot opgeslagen he een brood! Ik herinner me nog dat het 52 frank was![]()
Ik heb echt moeite om dit argument van u aan te nemen. Mochten beiden gratis zijn, zou ik nog wel eens zien welk brood je prefereert? Maarja tzal toch uw fameus zelfgebakken broodje zijn .... ik zou het beginnen verkopen alst echt zo lekker is :doc: of een andere (warme) bakker zoeken.eniac zei:Ach wat, mijn broodjes zijn niet gelijkaardig maar superieur
Alle gekheid op een stokje en even serieus, ik heb al bij veel bakkers brood gegeten, en ik eet mijn eigen brood gewoon liever. Simple as that.
Als je de posts niet volgt, geef je een andere betekenis aan men woorden. Daarom zal ik (indien nodig) altijd de hele post overnemen.eniac zei:Hoezo, lees de hele post? Waarom denk je dat ik dat niet gedaan heb? Ik ga in op 1 punt in je post om dat even te verduidelijken. Voor de rest vond ik je gelijk hebben in die post.
wxphe zei:Ik heb echt moeite om dit argument van u aan te nemen. Mochten beiden gratis zijn, zou ik nog wel eens zien welk brood je prefereert? Maarja tzal toch uw fameus zelfgebakken broodje zijn .... ik zou het beginnen verkopen alst echt zo lekker is :doc: of een andere (warme) bakker zoeken.
Iemand die een broodmachientje heeft, zegt dat hij zelf zijn brood bakt en dan het nog beter noemt vind ik toch ook wel lichtjes overdreven. Dillyracer zei:Het valt te zien hoe hij het bakt natuurlijkIemand die een broodmachientje heeft, zegt dat hij zelf zijn brood bakt en dan het nog beter noemt vind ik toch ook wel lichtjes overdreven.
Vitabis zei:nog nooit zelfgebakken brood gegeten zeker
wij bakken da al zelf van het begin dat die machines uit zijn en ik vind het echt wel lekkerder dan van de bakker, en ben zeker nie de enige die da vindt.
ook vrienden die soms is ne boterham hebbe meegegeten, vinden het bijna allemaal even goed of beter.
tis nie da zo'n machine nie kan bakken of zo ze
(Inc)PHOENIX zei:zelf gemaakt brood is stukken beter en vult veel meer dan brood van de bakker
da verschil is enorm
bakkers die voegen allerlei "bucht" toe in hun broden om ze beter te doen zwellen etc
een wit brood bij de bakker is juist lucht
vroeger vulde dat tenminste nog
(Inc)PHOENIX zei:zelf gemaakt brood is stukken beter en vult veel meer dan brood van de bakker
da verschil is enorm
bakkers die voegen allerlei "bucht" toe in hun broden om ze beter te doen zwellen etc
een wit brood bij de bakker is juist lucht
vroeger vulde dat tenminste nog

Xarius zei:Schandalige prijzen, dat wel, maar die mannen kunnen daar nu ook niet aan doen hé.
Ze hebben het zo al moeilijk genoeg om te concurreren met van die bakkers van supermarkten die hun brood goedkoper kunnen aanbieden en schaalvoordeel opdoen. En dan natuurlijk de grondstoffen en brandstofprijzen die stijgen.

AkiMbO zei:1.80
Schandalig

