Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wxphe zei:Man, man men afkomst zal er wel mee te maken hebben ;-). Maar alle kosten zijn gestegen é (grondstoffen, lonen, productiekosten).
En tjah zelf bakken of dat echt goedkoper uitkomt (grondstof mss wel, maar electriciteit, tijd) , vergeet niet dat die mensen er van moeten leven en dat jij alles gratis doet voor jezelf . Nog maar te zwijgen over de kwaliteit en das mss relatief, maar een feit is wel dat als een bakker zo"n brood zou verkopen, hij direct mag sluiten. Dus er is toch een verschil é.
En dan altijd weer vitten op de brood, wie weet hier hoeveel een put choco, boter, confituur, ... is gestegen in de laatste jaren ? En dan zitten we weer in dezelfde cirkel é => lonen stijgen => producten/grondstoffen stijgen => Dus lonen stijgen => dus weer prijs omhoog => ....
greeetz
Gewoon bloem, water, gist enzo ingooien en op een knopke duwen ^^Tweak37 zei:veel zelfgemaakt, allemaal tijd te veel ofzo?Of is da met van die broodmachines in een wip gedaan misschien...
![]()
wxphe zei:En tjah zelf bakken of dat echt goedkoper uitkomt (grondstof mss wel, maar electriciteit, tijd)
eniac zei:Qua grondstoffen betaal je geen halve euro, laatste keer dat ik het uitgerekend heb. Qua tijd ben je welgeteld een vijftal minuten kwijt, dat is minder dan als ik erom ga bij de bakker. En de elektriciteitskosten voor zo'n brood te maken is twee keer niets.
Ja, dat komt echt veel goedkoper uit.
wxphe zei:Probeer jij maar eens met de goedkoopste grondstoffen een gelijkaardig broodje te bakken. Kijk maar eens naar de tientallen soorten bloem om nog maar wit brood te maken, idem voor gisten, die je nog nooit kan kopen in de supermarkt.

:ironic: En verder lees toch de hele post é. Altijd da knippen en plakken