Simonn
Legacy Member
Dillyracer zei:En natuurlijk de kosten van het machientje.
De naft om naar de bakkerij te rijden + de slijtage van het voertuig..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:En natuurlijk de kosten van het machientje.

Dillyracer zei:En natuurlijk de kosten van het machientje.

cclherreman zei:De naft om naar de bakkerij te rijden + de slijtage van het voertuig..![]()
cclherreman zei:Al betaal je nog wat meer dan voor een brood bij de winkel, het smaakt imo beter, dus dat heb ik er wel voor over![]()
.wxphe zei:de grondstoffen staan gratis voor de deur ... :doc:
wxphe zei:Ik veronderstel dat ik u nu geen zeveraar mag noemen ?![]()
Maarja ik ga nog wa blokken, veel te veel tijd in da forum gestoken tijdens de blok.
greetz



Een helft invriezen?Hostage zei:1.80€
Wel vrij duur voor een broodje,maarja...
Ik moet altijd iets minder als de helft van het brood weggooien.
Editje : Met weggooien bedoel ik dat het voor de vogelkes is.![]()
frado2005 zei:Een helft invriezen?
