Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plague zei:Hey, even in navolging van het topic over de nieuwe telenet limiet indeling.
Mijn dataverbruik is erg opmerkelijk de laatste tijd.
Maandelijks verstook ik rond de 80% en dat terwijl ik geen films of andere media download, games speel of illegale praktijken uitvoer.
Verder hangt er een pc van mijn broertje en moeder op het netwerk, maar die surfen erg weinig en doen weinig buiten msn en webcam.
Zelf lees ik enkel dagelijks mijn newsfeeds (wel vaak met embedded youtube video's)
Filmtrailers kijken en een pro flickr account horen er ook wel bij m'n online activiteiten.
Naast dit beheer ik een paar sites waarbij wat file transfers gemoeid zijn, maar die zijn te verwaarlozen.
Ook hangt er een xbox 360 op het netwerk, maar die zit bijna nooit op xbox live.
Daarom lijkt 80% (van 12GB) me erg veel voor dit alles?
Is het internetverkeer tegenwoordig gewoon zo groot, of zou een van de pc's last hebben van een ongewenst programma?
Daarom mijn vraag,
- wat verbruiken jullie?
- wat doe je zoal online?
- vermeld ook even je limiet als je een percentage geeft in je reply?



Dit kan ik bevestigen, of wat nog plezanter is is een heel weekendje werken aan de telemeter terwijl je op smallband zit en dus geen packs meer kunt bijnemen.snake_880 zei:Veel mensen kunnen bij telenet zelfs niet meer op de website komen om packs bij te kopen.
), en soms zou'k wa vrienden moeten uitnodigen om alles op te krijgen 
gentille zei:Op gebied van internet is België zeer duur tegenover de buurlanden. Verschrikkelijk duur zelf.
het probleem met die vergelijkingen is vooral dat een standaard pack in nederland vergeleken wordt met een standaard pack in Belgie. En dat is een hele valse vergelijking.russian zei:Ik ga akkoord dat we meer dan genoeg betalen. En toch is verschrikkelijk duur ook niet juist imo:
http://tweakers.net/nieuws/46641/Minister:-Internet-in-Belgie-moet-goedkoper.html
- We betalen een paar euro's meer dan het Europees gemiddelde.
- Afgezet tegen onze koopkracht, is het inet in België bij de goedkoopste in Europa.

