Suicide Monkey
Legacy Member
Zit nu tegen de 80% van 12Gb zonder veel gek te doen
Is dan gewoon wat rondkijken op forums, youtube toestanden en dan 1 keer per week een serie van 350Mb. Demo's dl doe ik nooit, ben ook niet bepaald bezig met dl van games en films omdat ik niet meer game en liever een dvd huur om op men gemak in de zetel te zitten zonder te liggen klooien met ondertitels en slecht gebrande cd's/dvd's. 5 jaar terug was 10 Gb nog vrij veel maar ondertussen is er al veel veranderd terwijl de limieten bijna hetzelfde zijn gebleven.
Is dan gewoon wat rondkijken op forums, youtube toestanden en dan 1 keer per week een serie van 350Mb. Demo's dl doe ik nooit, ben ook niet bepaald bezig met dl van games en films omdat ik niet meer game en liever een dvd huur om op men gemak in de zetel te zitten zonder te liggen klooien met ondertitels en slecht gebrande cd's/dvd's. 5 jaar terug was 10 Gb nog vrij veel maar ondertussen is er al veel veranderd terwijl de limieten bijna hetzelfde zijn gebleven.
. En die activatiekosten bij dommel , is dat elke maand opnieuw betalen of eenmalig?

