Archief - Hoeveel data verbruik jij per maand?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jou dataverbruik


  • Totaal aantal stemmers
    373
  • Opiniepeiling gesloten.

Suicide Monkey

Legacy Member
Zit nu tegen de 80% van 12Gb zonder veel gek te doen :x Is dan gewoon wat rondkijken op forums, youtube toestanden en dan 1 keer per week een serie van 350Mb. Demo's dl doe ik nooit, ben ook niet bepaald bezig met dl van games en films omdat ik niet meer game en liever een dvd huur om op men gemak in de zetel te zitten zonder te liggen klooien met ondertitels en slecht gebrande cd's/dvd's. 5 jaar terug was 10 Gb nog vrij veel maar ondertussen is er al veel veranderd terwijl de limieten bijna hetzelfde zijn gebleven.

ComputerVISTA

Legacy Member
Tegen de 100GB en soms net iets meer als ik de download goed weet te spreiden.

Boris Barowski

Legacy Member
rond de 80 alles bij elkaar gerekend (thuis-kot-bib-vrienden(die zelf niks van limiet gebruiken en mij laten downloaden))

russian

Legacy Member
Een paar honderd MB : enkel e-mail en forum lolz. Vandaar overgeschakeld naar scarlet adsl.

Dakantochnie

Legacy Member
Een dikke 30GB.

Ik heb het net eens nagekeken en ik zit nu al aan 8,3GB.

Jonathan

Legacy Member
20Gb van de 12Gb , veel forums enzo en ong elke week een serie van 350mb ( soms 2 ) ... verder game ik regelmatig , gebruik geen webcam en bekijk weinig streams

Limieten zijn gewoon belachelijk laag , we worden bestolen :)

SMa

Legacy Member
ik zit rond gemiddeld op 16GB (max 2 torrents per maand), en dan tel ik de downloads op school niet mee (ftp's dan)
vooral youtube laat het zo hoog stijgen
als ik geen rekening zou moeten houden met limieten zat ik wrs vlotjes over de 80GB


en we worden idd bestolen...
maar wat doen we eraan?

russian

Legacy Member
Poenanie zei:
20Gb van de 12Gb , veel forums enzo en ong elke week een serie van 350mb ( soms 2 ) ... verder game ik regelmatig , gebruik geen webcam en bekijk weinig streams

Limieten zijn gewoon belachelijk laag , we worden bestolen :)

Scarlet 30 gigabyte voor 30 euro in de maand: dat is niet bestolen eh (hoewel in vergelijking met andere landen nog vrij duur).

_DKsissor_

Legacy Member
Seg bij dommel eh. Moet ge daar iets speciaal voor hebben ofzo? Kzit nu op adslgo maar ik word blijkbaar ferm int zak gezet:p. En die activatiekosten bij dommel , is dat elke maand opnieuw betalen of eenmalig?

Gentille

Legacy Member
russian zei:
Scarlet 30 gigabyte voor 30 euro in de maand: dat is niet bestolen eh (hoewel in vergelijking met andere landen nog vrij duur).

Op gebied van internet is België zeer duur tegenover de buurlanden. Verschrikkelijk duur zelf.

FLT

Legacy Member
rammsein zei:
Seg bij dommel eh. Moet ge daar iets speciaal voor hebben ofzo? Kzit nu op adslgo maar ik word blijkbaar ferm int zak gezet:p. En die activatiekosten bij dommel , is dat elke maand opnieuw betalen of eenmalig?

Activatiekost is eenmalig hé ;)

Zelf verbruik ik tussen de 29 - 30GB. Het maximum zonder bij te betalen. Betalen voor extra verbruik vind ik nogal debiel, dan haal ik het wel gewoon op school af :p

gentille zei:
Op gebied van internet is België zeer duur tegenover de buurlanden. Verschrikkelijk duur zelf.

Op gebied van internet heeft België wel een van de grootste dekkingen (1Mbit minimum).

Stichero

Legacy Member
Phil zei:
100gb+ zonder te overdrijven...

Ongelimiteerd 50mbs up en down internet hier.

Vooral om films, series en Comics te downloaden...

Gaat pijn doen om terug naar BE te moeten...

(dagen dat ik meer dan 10gb download... Stomme TN limiet)
bij mij just hetzelfde :p
maar vervang die comics door games en pron :unsure:
kbetaal hier maandelijks een 3000 yen en de eerste 3 maanden waren gratis :D
das dus nog geen 20 euro per maand voor unlimited fun :bow:

Rage

Legacy Member
Ik kom eigenlijk ruimschoots toe met 10gb. maar ik heb 10-20gb gestemt omdat ik soms toch een volume pack van 5gb moet kopen. (We zitten hier met 4 op het internet)

Ik kijk tamelijk veel series en films, ik game vrij veel, als ik gewoon op de volumemeter let kom ik altijd toe.

RB26DETT

Legacy Member
In 10 dagen 4,4 gig. Heb Telenet Expressnet. Zit hier wel altijd rond de 10 zonder zot te doen.

Sephiroth

Legacy Member
moest ik ongelimiteerd hebben wss 100gb+
ma kzit nog met da verdammte teleshit internet=>10 extra volumeblokken= 20gb per maand, en kzit er dan nog meestal over ook
en mijn pa overtuigen van naar dommel over te schakelen lukt nie (die ziet er de logica van niet in, is te dom) , of kmoget zelf betalen en daaraan wil ik zoveel geld niet hangen :p

Cueb-

Legacy Member
snake_880 zei:
JIj hebt telenet smallband nog niet meegemaakt.
Ik heb hier thuis ook belgacom en vergeleken met telenet is de smallband nog werkbaar. Je kan namelijk nog een gewone website openen maar met telenet moet je het niet proberen.
Veel mensen kunnen bij telenet zelfs niet meer op de website komen om packs bij te kopen.

Klopt, gewoonweg belachelijk. Heb al meerdere keren een maat moeten bellen om mij terug op breedband te zetten, ik geraakte gewoon niet meer op mijn telenet.
Was wel toen ik nog maar gewoon expressnet had, nu heb ik turbo. Gebruik het wel elke maand tot de laaste byte. Op de unief haal ik dan ook nog eens een gig of 10 binnen. ( En ik ben dan nog van de minste, als ik zie wat vrienden van mij binnensleuren ) ...

LSDsmurf

Legacy Member
Vorige maand rond de 45GB. Moest er geen limiet zijn zou dat nog een stuk hoger zijn denk ik :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan