Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plague zei:juistem.. die streams ook kunnen het probleem zijn.
temptation island volg ik ook (via de veronica site)
hoeveel zou zo'n aflevering zijn? kwaliteit van die stream is precies vrij hoog
En ja het is idd belachelijk dat ik hiernaar moet vragen met een verbinding van 40 EUR-, maand.

Ik moet wel stoppen na 12 GB of ik zit erover
Kut telenet
Ik vind dat als je een stuk van je limiet die maand niet verbruikt dat je dat als extra zou moeten krijgen want er zijn eens maanden waar je veel moet downloaden en dan andere maanden niet veel.




ik hoop dat ge anoniem kunt inloggen dan? Want ik zou da ook kunnen op school, maar ja, uiteindelijk heb je het dan maar doe je er niets mee.klennepette zei:12-13GB met Telenet Expressnet soms net ietsje over de limiet
Als ik de trafiek meetel die ik op school genereer 50-70GB / maand download en 20Gb / maand upload
Ik ga da missen denk ik wanneer ik afstudeer
JIj hebt telenet smallband nog niet meegemaakt.Timmos zei:damn Plague, neem eens een andere avatar, ik dacht dat het Tha_N0N was
OT: 10 gig/maand, tja, 10 gig is de limiet... maar ik download toch bijna niets, enkel hier en daar een losse mp3 (dus nooit albums).
kheb geen tijd om films te checken
Alhoewel dat het toch serieus krap is, 10 gig. 12 gig zou perfect zijn denk ik, maar nu zit ik er altijd maar 200 mb van op het einde van de maand. En smallband bij Belgacom is echt traag...
Timmos zei:ik hoop dat ge anoniem kunt inloggen dan? Want ik zou da ook kunnen op school, maar ja, uiteindelijk heb je het dan maar doe je er niets mee.