Archief - Hoeveel data verbruik jij per maand?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jou dataverbruik


  • Totaal aantal stemmers
    373
  • Opiniepeiling gesloten.

ElBramo

Legacy Member
Meestal zit ik tegen het einde van de maand rond de 13gig verbruik. Op dat moment ga ik wat leechen enz zodat het er allemaal door is. Kvind dat ook vrij snel gaan. Kzit nu ook al aan 8gig en de maand is juist begonnen. Nog 7gig te gaan, tzal zuinig worden.

RaZoR be

Legacy Member
30 gb limiet, is meestal wel redelijk op... :)

veel trailers streamen, en redelijk wa downen :D

ZackWhite

Legacy Member
ik over de 30 GB van men 10 GB in totaal :p
komt doorda ik de laatste dag van de maand wel eens een 20 GB durf dlen :p

X1RON

Legacy Member
Meestal 13 van de 15 GB ongeveer, het meest daarvan gaat naar muziek, films & games.
Soms ook over mijn limiet, maar dat is geen probleem bij Euphony: Geen smallband, maar 50 cent per extra GB.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Plague zei:
juistem.. die streams ook kunnen het probleem zijn.
temptation island volg ik ook (via de veronica site)

hoeveel zou zo'n aflevering zijn? kwaliteit van die stream is precies vrij hoog
En ja het is idd belachelijk dat ik hiernaar moet vragen met een verbinding van 40 EUR-, maand.

ik dacht iets van een 400mb per aflevering toch :x

heb het eens int oog gehouden in men meterke hoeveel erna op stond en ik dacht dus dat het rond de 400meg zat

Karre

Legacy Member
10-20 GB :) Ik moet wel stoppen na 12 GB of ik zit erover :angry: Kut telenet :tongue: Ik vind dat als je een stuk van je limiet die maand niet verbruikt dat je dat als extra zou moeten krijgen want er zijn eens maanden waar je veel moet downloaden en dan andere maanden niet veel.
En als ik dat van Phil zo hoor stijgt mijn liefde voor Japan nog maar eens :love:

freeza

Legacy Member
hier ongeveer 35 gig per maand op kot (met 2 mensen) (dommel)

en thuis zal dat een 8 gig per maand zijn ofzo... (telenet)

btw ik heb ik eigelijk een vraag die volledig offtopic is maar als iemand het antwoord weet, gelieve mij dan te pm'en :p
is het mogelijk als ik nu bijvoorbeeld thuis een belgacom-lijn laat leggen en ik bel in met de gegevens van dommel (vanop mijn kot), kan ik dan internet krijgen zonder een 2de internetabbonnement te nemen bij dommel?
(dus op 2 verschillende locaties verbinden met dezelfde gegevens van adsl?)

Blood_Raven

Legacy Member
16 GB de maand; volledig vol altijd. Relatief strakke limiet.
Met 35GB zou het al wat losser zitten maarjah...

Wat ik doe?
3 PC's gebruikers;
Ik: veel youtube, funsites en regelmatig rondsurfen (al dan niet researchwerk voor school).
Andere gebruikers: gamen, youtube, surfen.

En dan is die 16 GB nog weinig en houd ik me enorm in (geen streams,...).
Op school download ik geregeld met mijn portable nog eens wat extra en mind you dat is geen illegale content omdat rapidshare/torrents en consoorten daar allemaal niet werken.

kRa

Legacy Member
meer dan 100 GB hier

(met telenet waarvan de telemeter al 6maanden bugged is)

Undeadhunter

Legacy Member
moest ik kunnen 100+gb maar mits ik niet meer dan 15gb kan ... is het dat maar

klennepette

Legacy Member
12-13GB met Telenet Expressnet soms net ietsje over de limiet

Als ik de trafiek meetel die ik op school genereer 50-70GB / maand download en 20Gb / maand upload
Ik ga da missen denk ik wanneer ik afstudeer :p

*edit:
thuis meestal gewoon surfen / youtube / streaming video.
op school downloaden / uploaden

GhO$T

Legacy Member
Ik moet ook altijd mikken om niet over m'n 12gb te gaan. Blijf meestal ergens steken rond de 90-95%.

snake880

Legacy Member
30GB omdat de limiet niet meer toelaat.
Wij zitten hier met vier op de computer en het is toch opletten om er niet over te gaan hoor.
De limieten zijn gewoon veel te laag.

Timmos

Legacy Member
damn Plague, neem eens een andere avatar, ik dacht dat het Tha_N0N was :p

OT: 10 gig/maand, tja, 10 gig is de limiet... maar ik download toch bijna niets, enkel hier en daar een losse mp3 (dus nooit albums).

kheb geen tijd om films te checken :p

Alhoewel dat het toch serieus krap is, 10 gig. 12 gig zou perfect zijn denk ik, maar nu zit ik er altijd maar 200 mb van op het einde van de maand. En smallband bij Belgacom is echt traag...
klennepette zei:
12-13GB met Telenet Expressnet soms net ietsje over de limiet

Als ik de trafiek meetel die ik op school genereer 50-70GB / maand download en 20Gb / maand upload
Ik ga da missen denk ik wanneer ik afstudeer
ik hoop dat ge anoniem kunt inloggen dan? Want ik zou da ook kunnen op school, maar ja, uiteindelijk heb je het dan maar doe je er niets mee.

snake880

Legacy Member
Timmos zei:
damn Plague, neem eens een andere avatar, ik dacht dat het Tha_N0N was :p

OT: 10 gig/maand, tja, 10 gig is de limiet... maar ik download toch bijna niets, enkel hier en daar een losse mp3 (dus nooit albums).

kheb geen tijd om films te checken :p

Alhoewel dat het toch serieus krap is, 10 gig. 12 gig zou perfect zijn denk ik, maar nu zit ik er altijd maar 200 mb van op het einde van de maand. En smallband bij Belgacom is echt traag...
JIj hebt telenet smallband nog niet meegemaakt.
Ik heb hier thuis ook belgacom en vergeleken met telenet is de smallband nog werkbaar. Je kan namelijk nog een gewone website openen maar met telenet moet je het niet proberen.
Veel mensen kunnen bij telenet zelfs niet meer op de website komen om packs bij te kopen.

chosen1

Legacy Member
kdenk iets van een 15-20 GB maar aangezien ik turbo heb let ik daar niet echt op! vroeger met 10GB was het wel altijd krap op het einde van de maand!

klennepette

Legacy Member
Timmos zei:
ik hoop dat ge anoniem kunt inloggen dan? Want ik zou da ook kunnen op school, maar ja, uiteindelijk heb je het dan maar doe je er niets mee.

Meeste pc's hebben een OS voor netwerk lessen dat niet gekoppelt is aan de domain controller. Admin rechten en een 100mbit verbinding met belnet.

SweetEmmaRose

Legacy Member
20gig+5gig volumeblokken
gebruik ik altijd volledig op, ik probeer ook zoveel mogelijk tijdens de nacht te downloade.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan