Archief - Hoeveel data verbruik jij per maand?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jou dataverbruik


  • Totaal aantal stemmers
    373
  • Opiniepeiling gesloten.

Gentille

Legacy Member
Tss de 10 en de 15 GB per maand. We mogen elke maand toch een blokje van 5GB aankopen.

Xevven

Legacy Member
100-120% van 10gig (stom skynet adsl)

world of warcraft, surfen, pa die fwd's krijgt, series, films, muziek

sneax

Legacy Member
de limiet van 35gig is meestal volledig verbruikt up/down hangt af van hoeveel ik van torrents heb gedownload

Kenshi

Legacy Member
Idem als Flokky

Zit er samen met mn broer op: gaming, webcam, youtube, gewoon surfen en limiet is maandelijks zo goed als op.

Met de alsmaar grotere bestanden van demos etcetera is da echt schandalig da ge elke maand opnieuw moet opletten da ge maar nie op smallband zou vliegen

^^pathfinder^^

Legacy Member
Als ik meer kon zou ik een pak meer doen dan de 12 die we nu hebben.

Bubba

Legacy Member
Maximum is 30 GB met het telenet expressnet abbo. Volledig uitgepakt dus wel.

Feignasse

Legacy Member
15GB per maand met adsl go van skynet. Da's met 3 pc's.

Op kotnet ook nog eens 4GB per maand.

ng

Legacy Member
Meestal rond de 10 gig de maand (moest ik meer hebben, ik zou meer verbruiken).
Combinatie van surfen, youtube, email en een zuster die teveel gymfilmpjes download.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Phil zei:
100gb+ zonder te overdrijven...

Ongelimiteerd 50mbs up en down internet hier.

Vooral om films, series en Comics te downloaden...

Gaat pijn doen om terug naar BE te moeten...

(dagen dat ik meer dan 10gb download... Stomme TN limiet)

das wel de max :) neem dan dommel als ge terug in BE zijt?

ik gebruik rond de 30 gig per maand. 10gig toekomen tot 29e en dan 20gig op 36u erdoor sleuren

ooit eens een blokje kopen als men internet net moest opzijn voor het einde van de maand. komt ni vaak voor, vorige maand bv wel omdak ik 9 streams van temptation island had bekeke en sommige dan ook nog is dubbel omdat de vriendin die nog is wou zien ;)

Racemaniac

Legacy Member
mja, als'k geluk heb kom'k ook wel over de 100Gb op een maand. 'k heb ook geregeld toegang tot ongelimiteerde verbinding in't buitenland, en dan vliegen de gigabytes er snel door :)

nTFs

Legacy Member
Tussen 30 - 50 GB - Telenet Expressnet Turbo - 2 pc's - inclusief nachtsurfen.

exploder

Legacy Member
Iedereen weet toch dat datalimieten veel te laag liggen

Belachelijk

Plague

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
vorige maand bv wel omdak ik 9 streams van temptation island had bekeke en sommige dan ook nog is dubbel omdat de vriendin die nog is wou zien ;)

juistem.. die streams ook kunnen het probleem zijn.
temptation island volg ik ook (via de veronica site)

hoeveel zou zo'n aflevering zijn? kwaliteit van die stream is precies vrij hoog
En ja het is idd belachelijk dat ik hiernaar moet vragen met een verbinding van 40 EUR-, maand.

W!mpix

Legacy Member
12 GB... Want elke keer zit ik weer over mijn limiet :/

Kutdingen...schaf ze af!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan