Plague
Legacy Member
Hey, even in navolging van het topic over de nieuwe telenet limiet indeling.
Mijn dataverbruik is erg opmerkelijk de laatste tijd.
Maandelijks verstook ik rond de 80% en dat terwijl ik geen films of andere media download, games speel of illegale praktijken uitvoer.
Verder hangt er een pc van mijn broertje en moeder op het netwerk, maar die surfen erg weinig en doen weinig buiten msn en webcam.
Zelf lees ik enkel dagelijks mijn newsfeeds (wel vaak met embedded youtube video's)
Filmtrailers kijken en een pro flickr account horen er ook wel bij m'n online activiteiten.
Naast dit beheer ik een paar sites waarbij wat file transfers gemoeid zijn, maar die zijn te verwaarlozen.
Ook hangt er een xbox 360 op het netwerk, maar die zit bijna nooit op xbox live.
Daarom lijkt 80% (van 12GB) me erg veel voor dit alles?
Is het internetverkeer tegenwoordig gewoon zo groot, of zou een van de pc's last hebben van een ongewenst programma?
Daarom mijn vraag,
- wat verbruiken jullie?
- wat doe je zoal online?
- vermeld ook even je limiet als je een percentage geeft in je reply?
Mijn dataverbruik is erg opmerkelijk de laatste tijd.
Maandelijks verstook ik rond de 80% en dat terwijl ik geen films of andere media download, games speel of illegale praktijken uitvoer.
Verder hangt er een pc van mijn broertje en moeder op het netwerk, maar die surfen erg weinig en doen weinig buiten msn en webcam.
Zelf lees ik enkel dagelijks mijn newsfeeds (wel vaak met embedded youtube video's)
Filmtrailers kijken en een pro flickr account horen er ook wel bij m'n online activiteiten.
Naast dit beheer ik een paar sites waarbij wat file transfers gemoeid zijn, maar die zijn te verwaarlozen.
Ook hangt er een xbox 360 op het netwerk, maar die zit bijna nooit op xbox live.
Daarom lijkt 80% (van 12GB) me erg veel voor dit alles?
Is het internetverkeer tegenwoordig gewoon zo groot, of zou een van de pc's last hebben van een ongewenst programma?
Daarom mijn vraag,
- wat verbruiken jullie?
- wat doe je zoal online?
- vermeld ook even je limiet als je een percentage geeft in je reply?



.