En wat voor type ben ik dan misschien? En nee ik ben geen jumperke, dat zijn net de personen die ik nog het meest met roze over straat zie lopen.
En heb ik gezegd dat ik onverzorgd over straat loop? Ik zal zelden ongeschoren, ongewassen uit het huis komen, maar daar heb ik helemaal geen zonnebank, epileertang of dag/nacht/...crèmes voor nodig.
Ik zit trouwens elke dag zon 3-7uur op de fiets dus lijkbleek zie ik er ook niet uit.
Mijn punt in mijn vorige post is gewoon dat tegenwoordig roze gezien wordt als een vrouwelijke of girly kleur, en volgens mijn mening staat het echt niet als mannen deze typisch vrouwelijke kleur dragen.
Hoe zou jij het vinden als vrouwen ineens massaal beginnen met kenmerken die door de maatschappij als typisch mannelijk beschouwd worden. bijvoorbeeld beenhaar laten staan, broskes of kaalgeschoren hoofden. Dit is imo net hetzelfde als mannen in roze tshirts
edit : en ik heb het hier over de huidige maatschappij, niet over die van enkele jaren terug waar zoals al eerder in deze topic aangehaald werd dat de kleuren vroeger omgekeerd waren en alle babykleding voor jongens in het roze gemaakt werd.