EternalSilence
Legacy Member
SimonL zei:denk je dat de media aan de oorsprong liggen van het feit dat roze een meisjeskleur is?
want dat is wel zijn vraag
ik denk, persoonlijk, dat de media, zoals altijd, een grote invloed heeft gehad op de denkwijze van mensen tov van de kleur roze.
om mij even duidelijk te verklaren




: Hoe spreken jullie roze uit? Met een 'o' gelijk in 'boos' of met een 'o' gelijk in 'camion'? 