Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yngwie zei:al de mannen die ik op straat roze zie dragen zien mij er van die gastjes uit dat hunne tijd spenderen me fitness, zonnebank, wenkbrauwen epileren, gezicht schminken en met de zogenaamde breezahsletjeuhs rondhangen.
mannen da roze dragen op straat worden door mij vies bekeken.. en terecht, laat ffs nekeer zien da ge ne vent zijt. en als ge dan toch perse roze wilt dragen, vergeet dan het bijpassende rokje en naaldhakken niet
Nsi* zei:Is er iets op tegen dat mensen er goed uit willen ?
Ik loop er liever zonnebankbruin, en verzorgd over de straten , dan dat ik lijk bleek en een doorlopende wenkbrauw heb .
En Welke kleur dragen echte venten dan ? Zwart ? Groen ? Geel ? ...
Ik heb zelf nooit roze gedragen , maar ik ken veel volk die daar goed mee staan. ik heb trouwens niets tegen roze.
Maar wat gij hier uit u mouw shud is toch wel het kinderachtigste wat ik gehoord heb over kleding : "gij draagt roze, dus gij zijt geen vent!" .
Zielige opmerking
En ik kan al zo raden wat voor type dat gij zijt.

Yngwie zei:al de mannen die ik op straat roze zie dragen zien mij er van die gastjes uit dat hunne tijd spenderen me fitness, zonnebank, wenkbrauwen epileren, gezicht schminken en met de zogenaamde breezahsletjeuhs rondhangen.
mannen da roze dragen op straat worden door mij vies bekeken.. en terecht, laat ffs nekeer zien da ge ne vent zijt. en als ge dan toch perse roze wilt dragen, vergeet dan het bijpassende rokje en naaldhakken niet
Yngwie zei:al de mannen die ik op straat roze zie dragen zien mij er van die gastjes uit dat hunne tijd spenderen me fitness, zonnebank, wenkbrauwen epileren, gezicht schminken en met de zogenaamde breezahsletjeuhs rondhangen.
mannen da roze dragen op straat worden door mij vies bekeken.. en terecht, laat ffs nekeer zien da ge ne vent zijt. en als ge dan toch perse roze wilt dragen, vergeet dan het bijpassende rokje en naaldhakken niet

svendevil zei:Gij zijt een jumperke zeker?![]()
svendevil zei:Gij zijt een jumperke zeker?![]()
Avondland zei:Die is ook goed. Ik heb al veel jumpers (enkele jaren geleden in het middelbaar) gezien die roze t-shirtjes met 'Gazetta della sport' droegen hoor. Roos vind ik compleet abnormaal voor mannen. Akkoord voor kleine baby's, maar volwassen mannen?
svendevil zei:Ge gaat meer aantrek hebben en u beter voelen dan iemand die int vet zit, naart zweet stinkt en doorlopende wenkbrauwen heeft.
Want da zijn dan de echte venten of wa?
en die crème voor uw huid.
Arifiene zei:echte venten dragen babyblauw natuurlijk![]()
, kheb ook al jaren nen baby-blauwe t-shirt (kheb eigenlijk alleen maar basic t-shirt)
boogje zei:Nee, maar als ik mijn (vreselijk) mannenbrein laat werken denk ik :
Wat boeit die doorlopende wenkbrauw nuen die crème voor uw huid.
Ik zou dat zelf nooit volhouden. Zo piekfijn in orde zijn zoals jij het zegt.
Oké: deo, wassen (duh), haar wat kammen, douchen, nagels nekeer knippen, scheren, maar crèmekes, en het epileergedoe vind ik wel té.![]()
.Arifiene zei:Ah man, tis maar een kleur ze, get over it.
Avondland zei:Ne mens draagt wat hij wil, maar ik kijk gewoon raar op van mannen met flashy kleurtjes en zeker roos. Niets mis mee.