Archief - Hoe komt het dat roze...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bLz

Legacy Member
Heb een roze pull. Draag die af en toe wel es.

/care wat anderen denken over de kleur van mijne pull...

Nsi*

Legacy Member
Yngwie zei:
al de mannen die ik op straat roze zie dragen zien mij er van die gastjes uit dat hunne tijd spenderen me fitness, zonnebank, wenkbrauwen epileren, gezicht schminken en met de zogenaamde breezahsletjeuhs rondhangen.

mannen da roze dragen op straat worden door mij vies bekeken.. en terecht, laat ffs nekeer zien da ge ne vent zijt. en als ge dan toch perse roze wilt dragen, vergeet dan het bijpassende rokje en naaldhakken niet


Is er iets op tegen dat mensen er goed uit willen ?

Ik loop er liever zonnebankbruin, en verzorgd over de straten , dan dat ik lijk bleek en een doorlopende wenkbrauw heb .


En Welke kleur dragen echte venten dan ? Zwart ? Groen ? Geel ? ...


Ik heb zelf nooit roze gedragen , maar ik ken veel volk die daar goed mee staan. ik heb trouwens niets tegen roze.


Maar wat gij hier uit u mouw shud is toch wel het kinderachtigste wat ik gehoord heb over kleding : "gij draagt roze, dus gij zijt geen vent!" .
Zielige opmerking


En ik kan al zo raden wat voor type dat gij zijt.

Arifiene

Legacy Member
Nsi* zei:
Is er iets op tegen dat mensen er goed uit willen ?

Ik loop er liever zonnebankbruin, en verzorgd over de straten , dan dat ik lijk bleek en een doorlopende wenkbrauw heb .


En Welke kleur dragen echte venten dan ? Zwart ? Groen ? Geel ? ...


Ik heb zelf nooit roze gedragen , maar ik ken veel volk die daar goed mee staan. ik heb trouwens niets tegen roze.


Maar wat gij hier uit u mouw shud is toch wel het kinderachtigste wat ik gehoord heb over kleding : "gij draagt roze, dus gij zijt geen vent!" .
Zielige opmerking


En ik kan al zo raden wat voor type dat gij zijt.

2nd

echte venten dragen babyblauw natuurlijk :p

svendevil

Legacy Member
Waarom lacht iedereen omdat ik mijn wenkbrauwen epileer?
Ik zie er ni graag uit als nen turk me doorlopende wenkbrauwen zenne...

Af en toe eens een huidverzorgend crèmeke kan ook geen kwaad, ge kunt er daardoor alleen maar beter uitzien.
En fitnessen doe ik ook, zeker als ge een schoon afgetrained lijf wilt hebben.
Ge gaat meer aantrek hebben en u beter voelen dan iemand die int vet zit, naart zweet stinkt en doorlopende wenkbrauwen heeft.
Want da zijn dan de echte venten of wa?

Ge moogt het hebben, we leven nimeer in de middeleeuwen hé

My opinion éh :doc:

Avondland

Legacy Member
Mij zal je toch nooit in roze zien rondlopen. Maar ik heb het eigenlijk niet voor flashy kleuren in het algemeen.

Avondland

Legacy Member
Yngwie zei:
al de mannen die ik op straat roze zie dragen zien mij er van die gastjes uit dat hunne tijd spenderen me fitness, zonnebank, wenkbrauwen epileren, gezicht schminken en met de zogenaamde breezahsletjeuhs rondhangen.

mannen da roze dragen op straat worden door mij vies bekeken.. en terecht, laat ffs nekeer zien da ge ne vent zijt. en als ge dan toch perse roze wilt dragen, vergeet dan het bijpassende rokje en naaldhakken niet


:lol:

Heerlijk!

svendevil

Legacy Member
Yngwie zei:
al de mannen die ik op straat roze zie dragen zien mij er van die gastjes uit dat hunne tijd spenderen me fitness, zonnebank, wenkbrauwen epileren, gezicht schminken en met de zogenaamde breezahsletjeuhs rondhangen.

mannen da roze dragen op straat worden door mij vies bekeken.. en terecht, laat ffs nekeer zien da ge ne vent zijt. en als ge dan toch perse roze wilt dragen, vergeet dan het bijpassende rokje en naaldhakken niet

Gij zijt een jumperke zeker? :rofl:

Avondland

Legacy Member
svendevil zei:
Gij zijt een jumperke zeker? :rofl:

Die is ook goed. Ik heb al veel jumpers (enkele jaren geleden in het middelbaar) gezien die roze t-shirtjes met 'Gazetta della sport' droegen hoor. Roos vind ik compleet abnormaal voor mannen. Akkoord voor kleine baby's, maar volwassen mannen?

Avondland

Legacy Member
svendevil zei:
Gij zijt een jumperke zeker? :rofl:

Die is ook goed. Ik heb al veel jumpers (enkele jaren geleden in het middelbaar) gezien die roze t-shirtjes met 'Gazetta della sport' droegen hoor. Roos vind ik compleet abnormaal voor mannen. Akkoord voor kleine baby's, maar volwassen mannen?

Arifiene

Legacy Member
Avondland zei:
Die is ook goed. Ik heb al veel jumpers (enkele jaren geleden in het middelbaar) gezien die roze t-shirtjes met 'Gazetta della sport' droegen hoor. Roos vind ik compleet abnormaal voor mannen. Akkoord voor kleine baby's, maar volwassen mannen?

Ah man, tis maar een kleur ze, get over it.

boogje

Legacy Member
svendevil zei:
Ge gaat meer aantrek hebben en u beter voelen dan iemand die int vet zit, naart zweet stinkt en doorlopende wenkbrauwen heeft.
Want da zijn dan de echte venten of wa?

Nee, maar als ik mijn (vreselijk) mannenbrein laat werken denk ik :

Wat boeit die doorlopende wenkbrauw nu:wtf: en die crème voor uw huid.
Ik zou dat zelf nooit volhouden. Zo piekfijn in orde zijn zoals jij het zegt.

Oké: deo, wassen (duh), haar wat kammen, douchen, nagels nekeer knippen, scheren, maar crèmekes, en het epileergedoe vind ik wel té.:p

D3C0Y

Legacy Member
Arifiene zei:
echte venten dragen babyblauw natuurlijk :p

check :cool:, kheb ook al jaren nen baby-blauwe t-shirt (kheb eigenlijk alleen maar basic t-shirt)
das gewoon ideaal voor in de zomer als er veel zon is, tis luchtige stof, weerkaatst goed het zonlicht en als tziet er nog beter uit alsik gebruind ben :p

~ pIgnmilkr ~

Legacy Member
ik heb een doorlopende wenkbrauw (niet geepileerd) en toch aantrek ! D: En een mooi kleur krijg je zonder zonnebank dezer dagen als je genoeg buitenkomt. En roze kleren jah, doet er mee wat je wilt, ik zou het persoonlijk niet dragen maar stoor er mij ook niet aan. Er is natuurlijk een verschil tussen een pull met een roos streepje op en een roze ralph laurent polo.

Arifiene

Legacy Member
boogje zei:
Nee, maar als ik mijn (vreselijk) mannenbrein laat werken denk ik :

Wat boeit die doorlopende wenkbrauw nu:wtf: en die crème voor uw huid.
Ik zou dat zelf nooit volhouden. Zo piekfijn in orde zijn zoals jij het zegt.

Oké: deo, wassen (duh), haar wat kammen, douchen, nagels nekeer knippen, scheren, maar crèmekes, en het epileergedoe vind ik wel té.:p

Doorlopende wenkbrauw is nu niet het toppunt van sexyness alleszins :p.
Volhouden, 1 keer per week een paar haartjes uittrekken, en 1 x per dag wat creme aandoen (= duurt 30 sec).

En zonnebank is altijd fout, huidkanker remember...

Avondland

Legacy Member
Arifiene zei:
Ah man, tis maar een kleur ze, get over it.

Ne mens draagt wat hij wil, maar ik kijk gewoon raar op van mannen met flashy kleurtjes en zeker roos. Niets mis mee.

Arifiene

Legacy Member
Avondland zei:
Ne mens draagt wat hij wil, maar ik kijk gewoon raar op van mannen met flashy kleurtjes en zeker roos. Niets mis mee.

Ik kijk van nix meer op.
Trouwens, constant saaie kleuren, das ook maar saai eh.

S.conceiçao7

Legacy Member
kheb heel de thread NIET gelezen é gasten,

maar toen ik geboren werd, werden alle baby artikelen voor jonges in het ROZE gemaakt,
en alle baby artikelen voor meisjes in het blauw.

toen ik 10 jaar ofzo was, heb ik da toch es afgevraagd, en vroeg aan m'n ma, of ze da wel zeker was? of het nie juist omgekeerd was, en ze was er van overtuigd dat het zo was.

vond ik altijd al raar tbh

bludgeoned

Legacy Member
Vroeger was het idd omgekeerd, maar vraag me niet waarom

ZackWhite

Legacy Member
ik draag alleen roze boxershorts :p (ook babyblauwe :p) ma voor de nix...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan