Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Right on.dakantochnie zei:Jij bent o.a. één van die personen die negativisme als voornaamste karaktereigenschap heeft.
Waarom zwijg je niet gewoon? Jouw inbreng is zelden van nut, laat staan constructief. Start je eigen forum en chat met jezelf als je denkt dat je de absolute waarheid in pacht hebt?
silverwizard3 zei:sinds wnr zijt gij admin dan ?![]()

Tha_nOn zei:mss heeft ze een stiekeme relatie met een crewmember die dan alles voor haar doet!![]()
Zij heeft in ieder geval meer begrepen van de Vlaamse cultuur, taal en gang van zaken dan vele anderen hier.silverwizard3 zei:sinds wnr zijt gij admin dan ?![]()

dakantochnie zei:Jij bent o.a. één van die personen die negativisme als voornaamste karaktereigenschap heeft.
Waarom zwijg je niet gewoon? Jouw inbreng is zelden van nut, laat staan constructief. Start je eigen forum en chat met jezelf als je denkt dat je de absolute waarheid in pacht hebt?
Ik beledig niemand, ik merk enkel objectief op.pentiumz zei:geef deze mod infractions AUB
Moest iemand anders dees zeggen
post deleted
Vote +1!dakantochnie zei:Zij heeft in ieder geval meer begrepen van de Vlaamse cultuur, taal en gang van zaken dan vele anderen hier.
En daarvoor moeten ze dan uit Ierland komen, ja jongens...
Misschien nog niet zo'n slecht idee. Ik stel Emma aan als mod en laat haar de jacht openen op bashers, da's twee keer gewonnen voor mij.![]()

Dude, wtf?pentiumz zei:geef deze mod infractions AUB
Moest iemand anders dees zeggen
post deleted
Ik beledig niemand, ik merk enkel objectief op.




dakantochnie zei:Jij bent o.a. één van die personen die negativisme als voornaamste karaktereigenschap heeft.
Waarom zwijg je niet gewoon? Jouw inbreng is zelden van nut, laat staan constructief. Start je eigen forum en chat met jezelf als je denkt dat je de absolute waarheid in pacht hebt?

Zupperman zei:Op een vrij aanvallende, subjectieve manier dan toch
en Vlaamse cultuur == blote strandjanetten?![]()

Over die kwestie begin ik niet opnieuw. Niemand hier (behalve mijn collega's) weet wat er achter de schermen gaande is.robust² zei:Wat denk je dat Shoves en Real deden voor hun bans Dhr dakantochnie?
Zelf zou je zo'n posts direct deleten...
Als jij toegang zou hebben tot =[KO]='s usernotes dan zou je eerder denken dat ik objectief ben.Zupperman zei:Op een vrij aanvallende, subjectieve manier dan toch![]()
Nee, maar dat ging dan eerder om oude koeien die misschien in de gracht blijven zitten.Zupperman zei:en Vlaamse cultuur == blote strandjanetten?![]()
Idd, je zou nog wel denken dat Vmax het ervoor doet!DieselPower™ zei:this thread has fail written all over it
