Archief - Halfnaakte mannen en vrouwen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tha_nOn

Legacy Member
mss heeft ze een stiekeme relatie met een crewmember die dan alles voor haar doet! :unsure:

SweetEmmaRose

Legacy Member
dakantochnie zei:
Jij bent o.a. één van die personen die negativisme als voornaamste karaktereigenschap heeft.
Waarom zwijg je niet gewoon? Jouw inbreng is zelden van nut, laat staan constructief. Start je eigen forum en chat met jezelf als je denkt dat je de absolute waarheid in pacht hebt?
Right on.

silverwizard3 zei:
sinds wnr zijt gij admin dan ? :p

Ik ben undercover moderator ... :unsure:










:hug:
Tha_nOn zei:
mss heeft ze een stiekeme relatie met een crewmember die dan alles voor haar doet! :unsure:

Shhhhhhhtttt!

Dakantochnie

Legacy Member
silverwizard3 zei:
sinds wnr zijt gij admin dan ? :p
Zij heeft in ieder geval meer begrepen van de Vlaamse cultuur, taal en gang van zaken dan vele anderen hier.
En daarvoor moeten ze dan uit Ierland komen, ja jongens...
Misschien nog niet zo'n slecht idee. Ik stel Emma aan als mod en laat haar de jacht openen op bashers, da's twee keer gewonnen voor mij. :p

Japser

Legacy Member
dakantochnie zei:
Jij bent o.a. één van die personen die negativisme als voornaamste karaktereigenschap heeft.
Waarom zwijg je niet gewoon? Jouw inbreng is zelden van nut, laat staan constructief. Start je eigen forum en chat met jezelf als je denkt dat je de absolute waarheid in pacht hebt?

geef deze mod infractions AUB
Moest iemand anders dees zeggen
post deleted

SweetEmmaRose

Legacy Member
dakantochnie zei:
Zij heeft in ieder geval meer begrepen van de Vlaamse cultuur, taal en gang van zaken dan vele anderen hier.
En daarvoor moeten ze dan uit Ierland komen, ja jongens...
Misschien nog niet zo'n slecht idee. Ik stel Emma aan als mod en laat haar de jacht openen op bashers, da's twee keer gewonnen voor mij. :p
Vote +1! :p
pentiumz zei:
geef deze mod infractions AUB
Moest iemand anders dees zeggen
post deleted
Dude, wtf?
Daarom is het juist een mod ... mensen die zulke dingen wél mogen zeggen .. ?

Robust²

Legacy Member
Wat denk je dat Shoves en Real deden voor hun bans Dhr dakantochnie?
Zelf zou je zo'n posts direct deleten...

SweetEmmaRose

Legacy Member
Dat zijn dan al direct de voordelen van mod zijn.
Nuja niemand spreekt tegen wat hij verkondigt hé, alleen het feit dat hij het zegt.

@ hierboven, ik heb nooit gezegd da ik het mooi vind, maar ik ga er geen thread voor openen, en zeker ni om beginnen huilen zoals de meeste babies hier.

Darius Craven

Legacy Member
Wat een gejank voor een paar wrestlers aan de rand van een forum!

Ik blijf terugkomen naar 9lives... Och, tis zoals diegene die altijd zagen over EA en toch EA games blijven kopen, en opnieuw klagen...

Welkom op het Wereldwijde Web, tis gezellig hier, als je naast alle idioten, jankers, klagers, ... kan kijken :)

silverwizard3

Legacy Member
ik ben nog lang ni aant huilen hoor :p

en vlaamse cultuur heeft nix te maken met het feit of ik naakte ****** wil hebbe als achtergrond

KO

Legacy Member
dakantochnie zei:
Jij bent o.a. één van die personen die negativisme als voornaamste karaktereigenschap heeft.
Waarom zwijg je niet gewoon? Jouw inbreng is zelden van nut, laat staan constructief. Start je eigen forum en chat met jezelf als je denkt dat je de absolute waarheid in pacht hebt?

:hug:

God neen, zolang jij er je persoonlijke eer van maakt om telkens te antwoorden met loze commentaar telkens ik een negatieve opmerking maak blijft het mij het waard die opmerking te maken.

Real had alvast een paar infractionpunten aan zijn been gehad voor de opmerking die jij daar maakt btw. Maar jij mag van mij alvast alles :)

ShadesOfJae

Legacy Member
Zupperman zei:
Op een vrij aanvallende, subjectieve manier dan toch :p

en Vlaamse cultuur == blote strandjanetten? :wtf:

+1, Vlaamse cultuur, maar er staan wel nen hoop zwarten op de frontpage :rofl:

Dakantochnie

Legacy Member
robust² zei:
Wat denk je dat Shoves en Real deden voor hun bans Dhr dakantochnie?
Zelf zou je zo'n posts direct deleten...
Over die kwestie begin ik niet opnieuw. Niemand hier (behalve mijn collega's) weet wat er achter de schermen gaande is.

Zupperman zei:
Op een vrij aanvallende, subjectieve manier dan toch :p
Als jij toegang zou hebben tot =[KO]='s usernotes dan zou je eerder denken dat ik objectief ben.

Zupperman zei:
en Vlaamse cultuur == blote strandjanetten? :wtf:
Nee, maar dat ging dan eerder om oude koeien die misschien in de gracht blijven zitten.

Mensen mogen gerust commentaar hebben, maar dan moet het wel constructief zijn. En van dat laatste hebben vele professionele zwartkijkers weinig begrepen. Dan is mijn boodschap heel duidelijk: kan je het beter? Doe het dan ook beter.
=[KO]= heeft het iniatitief ooit zelf genomen om de oude lay-out terug te krijgen, maar niettemin kan je moeilijk ontkennen dat hij er als de kippen bij is om eender welk initiatief dat vanuit 9lives gelanceerd wordt, af te breken tot op het bot. Mijn respect trouwens als je dat kan volhouden zonder dat je met jezelf gaat lachen hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan