Archief - Halfnaakte mannen en vrouwen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smg_phoenix

Legacy Member
ik krijg zo den indruk da als er iets van commentaar gegeven wordt op 9lives enzo da er direct paniek is en da de mods stiekem hopen da er geflamed wordt zoda ze da topic snel kunnen sluiten :)

KO

Legacy Member
dakantochnie zei:
Idd, je zou nog wel denken dat Vmax het ervoor doet! :unsure:

Moest je de man eens laten uitspreken in plaats van af en toe wat posts te laten verdwijnen, en commentaar-threads te sluiten zou deze niet eens nodig geweest zijn.

Ik zal nu maar terug onder mijn steen kruipen.

Lamsednav

Legacy Member
Matti zei:
amai zeg...elke dag opnieuw sta ik verwonderd van de "gevoeligheid" van enkele bezoekers die er precies een sport van maken om alles af te breken...We kunnen precies nooit iets goed doen:
1) doen we wedstrijden dan zijn het geen goede prijzen
2) doen we een leuke achtergrond in kadervan een thema dan is het nie goed want dan denkt de mama dat ze naar een gaysite zitten te kijken
3) doen we een aanpassing op de site dan is het nooit goed én als het dan toch goed is dan zéker niets over zeggen :)
4) geven we een tshirt weg dan is em de groot/lelijk/...
5) doen we iets donker dan moet het licht zijn, doen we iets licht dan moet het donker zijn...
etc.

Anyway, my 2 cents...

Kan u ni meer dan gelijk geven. De jeugd is naar de vaantjes. Kreften & mekkeren over alles :) En tis ni alleen de jeugd da zo is.

Dakantochnie

Legacy Member
smg_phoenix zei:
ik krijg zo den indruk da als er iets van commentaar gegeven wordt op 9lives enzo da er direct paniek is en da de mods stiekem hopen da er geflamed wordt zoda ze da topic snel kunnen sluiten :)
Nee, de feedbackfora zijn speciaal gemaakt voor alle commentaar. Daar wordt op een volwassen manier gezegd wat er moet gezegd worden. Hier vindt een stel puberale wijsneuzen het leuk om op een liefst zo ironisch mogelijke manier puur afbrekende commentaar te geven zonder enige verdere bijdrage.
Het is gewoon een feit trouwens dat zo'n thread quasi altijd verpest worden door de regelmatige bezoeker van het 9lives music-forum. Misschien wordt het tijd om eerst daar eens grote kuis te houden en hier plaats te maken voor een volwassen discussie waar ik de mensen vrijuit kán laten spreken. Ik wil hier geen hele community mee aanvallen (er zitten immers zeer vele members tussen de music-ganger die het wel heel goed menen), maar het is wel zo dat de community haar eigen threads verpest. Waarom? Ik heb er geen flauw idee van...

ericbetaald

Legacy Member
Alez jongens, geef de Houdini van 9lives eens wat meer credit??
Hij heeft zijn territorium nu al uitgebreid nara het I R C - netwerk !

Daggie

Legacy Member
Omdat ik nergens anders reactie krijg over dit onderwerp.

De reclame lijkt nu weg te zijn.

Tegen de reclame heb ik absoluut niks. Als jullie daar tijd insteken, mogen jullie daar van mij ook iets aan verdienen. Of je het gebruikt om in de website te steken of om dikke sigaren van te kopen, het maakt mij niet uit.

Maar hou er rekening mee dat er veel mensen deze website ook bekijken op het werk (of op school) en dat het dan heel verkeerd overkomt als er halfnaakte mannen of vrouwen in het groot op hun scherm staat.

Die professionaliteit ontbreken jullie nog. Hopelijk kan er toch rekening mee gehouden worden.

Dakantochnie

Legacy Member
=[KO]=;9320581 zei:
Moest je de man eens laten uitspreken in plaats van af en toe wat posts te laten verdwijnen, en commentaar-threads te sluiten zou deze niet eens nodig geweest zijn.

Ik zal nu maar terug onder mijn steen kruipen.
Ik wíl ze wel openlaten, maar ze verzuipen gewoon onder de massa replies van mensen uit telkens dezelfde community die telkens enkel maar de boel willen saboteren.
Btw: zéér volwassen, die signature, echt.

SweetEmmaRose

Legacy Member
ericbetaald zei:
Alez jongens, geef de Houdini van 9lives eens wat meer credit??
Hij heeft zijn territorium nu al uitgebreid naar het I R C - netwerk !

:') Priceless

Darius Craven

Legacy Member
Dan moet je ma nie op't werk of op school op't forum zitten!

WERKEN EN LEREN VERDOMME :)

*Werkt zelf verder*

Timmos

Legacy Member
Ik vind die 'halfnaakte mannen' er nu niet bepaald gay uitzien, overigens. 't Is echt zo'n reden om te kunnen hakken :tongue:

Dit en dit zou pas erg zijn :lol:

phixiuZ

Legacy Member
Daggie zei:
Maar hou er rekening mee dat er veel mensen deze website ook bekijken op het werk (of op school) en dat het dan heel verkeerd overkomt als er halfnaakte mannen of vrouwen in het groot op hun scherm staat.

Die professionaliteit ontbreken jullie nog. Hopelijk kan er toch rekening mee gehouden worden.

², kon het waarschijnlijk niet beter verwoorden. Dat is net waarom er hier een topic wordt aangemaakt. Je kon dat veel subtieler aangepakt hebben, die achtergrond. Dat blauw met wit/grijs is echt een serieus contrast.

Xoliul

Legacy Member
dakantochnie zei:
Nee, de feedbackfora zijn speciaal gemaakt voor alle commentaar. Daar wordt op een volwassen manier gezegd wat er moet gezegd worden. Hier vindt een stel puberale wijsneuzen het leuk om op een liefst zo ironisch mogelijke manier puur afbrekende commentaar te geven zonder enige verdere bijdrage.
Het is gewoon een feit trouwens dat zo'n thread quasi altijd verpest worden door de regelmatige bezoeker van het 9lives music-forum. Misschien wordt het tijd om eerst daar eens grote kuis te houden en hier plaats te maken voor een volwassen discussie waar ik de mensen vrijuit kán laten spreken. Ik wil hier geen hele community mee aanvallen (er zitten immers zeer vele members tussen de music-ganger die het wel heel goed menen), maar het is wel zo dat de community haar eigen threads verpest. Waarom? Ik heb er geen flauw idee van...

Erm, dakantochnie, jij begint toch wel erg te overdrijven hoor...

Dakantochnie

Legacy Member
Xoliul zei:
Erm, dakantochnie, jij begint toch wel erg te overdrijven hoor...
Als je niet achter de schermen werkt kan je niet weten of ik overdrijf of niet. :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Er is toch een oplossing voor gegeven?
bekaertpj zei:
Ja daarstraks had ik dit ook. Op die foto gaan staan en rechtermuisknop daar ga je het kunnen wegdoen.
...?

ShadesOfJae

Legacy Member
dakantochnie zei:
Als je niet achter de schermen werkt kan je niet weten of ik overdrijf of niet. :)

En als ons een kat een koe was, zouden we ze kunnen melken onder de stoof :):)

KO

Legacy Member
dakantochnie zei:
Als je niet achter de schermen werkt kan je niet weten of ik overdrijf of niet. :)

Ja neen, we kunnen namelijk die posts niet meer lezen :')

Speedy

Legacy Member
Ja wadde jongens, toch wel een bende ... ze.
Laat de frontpage nu eens hoe ze is. Who cares? Als je ze niet kan aanzien gebruik dan gwn dat progje om ze te blockeren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan