Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tha_nOn zei:mss heeft ze een stiekeme relatie met een crewmember die dan alles voor haar doet!![]()
dakantochnie zei:Idd, je zou nog wel denken dat Vmax het ervoor doet!![]()
Matti zei:amai zeg...elke dag opnieuw sta ik verwonderd van de "gevoeligheid" van enkele bezoekers die er precies een sport van maken om alles af te breken...We kunnen precies nooit iets goed doen:
1) doen we wedstrijden dan zijn het geen goede prijzen
2) doen we een leuke achtergrond in kadervan een thema dan is het nie goed want dan denkt de mama dat ze naar een gaysite zitten te kijken
3) doen we een aanpassing op de site dan is het nooit goed én als het dan toch goed is dan zéker niets over zeggen
4) geven we een tshirt weg dan is em de groot/lelijk/...
5) doen we iets donker dan moet het licht zijn, doen we iets licht dan moet het donker zijn...
etc.
Anyway, my 2 cents...
En tis ni alleen de jeugd da zo is.Nee, de feedbackfora zijn speciaal gemaakt voor alle commentaar. Daar wordt op een volwassen manier gezegd wat er moet gezegd worden. Hier vindt een stel puberale wijsneuzen het leuk om op een liefst zo ironisch mogelijke manier puur afbrekende commentaar te geven zonder enige verdere bijdrage.smg_phoenix zei:ik krijg zo den indruk da als er iets van commentaar gegeven wordt op 9lives enzo da er direct paniek is en da de mods stiekem hopen da er geflamed wordt zoda ze da topic snel kunnen sluiten![]()
Ik wíl ze wel openlaten, maar ze verzuipen gewoon onder de massa replies van mensen uit telkens dezelfde community die telkens enkel maar de boel willen saboteren.=[KO]=;9320581 zei:Moest je de man eens laten uitspreken in plaats van af en toe wat posts te laten verdwijnen, en commentaar-threads te sluiten zou deze niet eens nodig geweest zijn.
Ik zal nu maar terug onder mijn steen kruipen.
ericbetaald zei:Alez jongens, geef de Houdini van 9lives eens wat meer credit??
Hij heeft zijn territorium nu al uitgebreid naar het I R C - netwerk !
Daggie zei:Maar hou er rekening mee dat er veel mensen deze website ook bekijken op het werk (of op school) en dat het dan heel verkeerd overkomt als er halfnaakte mannen of vrouwen in het groot op hun scherm staat.
Die professionaliteit ontbreken jullie nog. Hopelijk kan er toch rekening mee gehouden worden.
dakantochnie zei:Nee, de feedbackfora zijn speciaal gemaakt voor alle commentaar. Daar wordt op een volwassen manier gezegd wat er moet gezegd worden. Hier vindt een stel puberale wijsneuzen het leuk om op een liefst zo ironisch mogelijke manier puur afbrekende commentaar te geven zonder enige verdere bijdrage.
Het is gewoon een feit trouwens dat zo'n thread quasi altijd verpest worden door de regelmatige bezoeker van het 9lives music-forum. Misschien wordt het tijd om eerst daar eens grote kuis te houden en hier plaats te maken voor een volwassen discussie waar ik de mensen vrijuit kán laten spreken. Ik wil hier geen hele community mee aanvallen (er zitten immers zeer vele members tussen de music-ganger die het wel heel goed menen), maar het is wel zo dat de community haar eigen threads verpest. Waarom? Ik heb er geen flauw idee van...
Als je niet achter de schermen werkt kan je niet weten of ik overdrijf of niet.Xoliul zei:Erm, dakantochnie, jij begint toch wel erg te overdrijven hoor...

...?bekaertpj zei:Ja daarstraks had ik dit ook. Op die foto gaan staan en rechtermuisknop daar ga je het kunnen wegdoen.
dakantochnie zei:Als je niet achter de schermen werkt kan je niet weten of ik overdrijf of niet.![]()


dakantochnie zei:Als je niet achter de schermen werkt kan je niet weten of ik overdrijf of niet.![]()