?therapy? zei:
Zoveel gezeik over niets

stelletje watjes
amai zeg...elke dag opnieuw sta ik verwonderd van de "gevoeligheid" van enkele bezoekers die er precies een sport van maken om alles af te breken...We kunnen precies nooit iets goed doen:
1) doen we wedstrijden dan zijn het geen goede prijzen
2) doen we een leuke achtergrond in kadervan een thema dan is het nie goed want dan denkt de mama dat ze naar een gaysite zitten te kijken
3) doen we een aanpassing op de site dan is het nooit goed én als het dan toch goed is dan zéker niets over zeggen

4) geven we een tshirt weg dan is em de groot/lelijk/...
5) doen we iets donker dan moet het licht zijn, doen we iets licht dan moet het donker zijn...
etc.
Anyway, my 2 cents...