Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:Ge kunt nooit duizenden gamers tevreden stellen
Doe maar gewoon zo voort, laat ze maar zagen.

SweetEmmaRose zei:*strooit positivisme*
Ge doet da goe manneke *aai*
![]()
MXJ950R zei:Van mij mag er om de maand een andere achtergrond.
Beetje afwisseling kan geen kwaad.(imo)
Sommige vinden dat plezant,sommige niet.![]()
:applause: 
Trek het je niet aan, er zijn mensen die niets anders kunnen dan zagen.Matti zei:Anyway, my 2 cents...

Héhé, alleen kannek bij 5 er nog wel inkomenMatti zei:amai zeg...elke dag opnieuw sta ik verwonderd van de "gevoeligheid" van enkele bezoekers die er precies een sport van maken om alles af te breken...We kunnen precies nooit iets goed doen:
1) doen we wedstrijden dan zijn het geen goede prijzen
2) doen we een leuke achtergrond in kadervan een thema dan is het nie goed want dan denkt de mama dat ze naar een gaysite zitten te kijken
3) doen we een aanpassing op de site dan is het nooit goed én als het dan toch goed is dan zéker niets over zeggen
4) geven we een tshirt weg dan is em de groot/lelijk/...
5) doen we iets donker dan moet het licht zijn, doen we iets licht dan moet het donker zijn...
etc.
Anyway, my 2 cents...
want dat was wel een ietwat grote aanpassing. Maar dat hebben jullie ook mooi opgelost.
hopelijk win ik eens. Want vind het plezant om WWE te volgen. En das dus totaal niet gay.Matti zei:We proberen wel...ik denk dat dit al héél duidelijk geworden is... maar is soms wel om bij te wenen dat er telkens individuen zijn die enkel maar negatief kunnen spreken over 9lives... Ik snap eigenlijk niet goed wat ze hier dan nog zitten doen![]()




LugeR zei:blote ****** =/= leuke achtergrond![]()
silverwizard3 zei:Doe Die 3 Homos Van De Frontpage !
Zupperman zei:dikke ² aan de 2 posts hierboven !
Vind het trouwens raar wat sommige mensen al gay vinden. Blijkbaar zijn er een paar mensen vergeten dat homosekualiteit al geapprecieerd word in België.


Jij bent o.a. één van die personen die negativisme als voornaamste karaktereigenschap heeft.=[KO]=;9320413 zei:Zich vasthouden aan de betere tijden van vroeger ?![]()
SweetEmmaRose zei:Stopt met zage of we doen er homo's bij!!!!
