Archief - Halfnaakte mannen en vrouwen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ge kunt nooit duizenden gamers tevreden stellen :)
Doe maar gewoon zo voort, laat ze maar zagen.

Matti

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ge kunt nooit duizenden gamers tevreden stellen :)
Doe maar gewoon zo voort, laat ze maar zagen.

We proberen wel...ik denk dat dit al héél duidelijk geworden is... maar is soms wel om bij te wenen dat er telkens individuen zijn die enkel maar negatief kunnen spreken over 9lives... Ik snap eigenlijk niet goed wat ze hier dan nog zitten doen:confused:

Wij trekken ons op aan de duizenden mails met complimenten die we maandelijks krijgen en een positieve noot links en rechts op het forum :)

Plut0r

Legacy Member
Ik vind het wel tof dat je wedstrijden organiseert enzo en de achtergrond gebruikt maar voor iemand die nooit de frontpage bezoekt(Zoals ik) Wist totaal niet over wat het ging ;)

Lord Seth

Legacy Member
Och Matti, ik vind het wel een leuke actie hoor ;)
Is hier niets mis mee ;)

Als ze een strak forum zonder bloot willen zien, moeten ze maar eens surfen naar de het conservatieve US of A :)

=Ermac=

Legacy Member
Van mij mag er om de maand een andere achtergrond.
Beetje afwisseling kan geen kwaad.(imo)
Sommige vinden dat plezant,sommige niet.:crazy:

Matti

Legacy Member
MXJ950R zei:
Van mij mag er om de maand een andere achtergrond.
Beetje afwisseling kan geen kwaad.(imo)
Sommige vinden dat plezant,sommige niet.:crazy:

en het zijn net diegene die het niet plezant vinden die hun ongenoegen -tot vervelens toe- blijven spuien :cry:

Doet het 9lives-team héél veel deugd te weten dat niet iedereen een negativist is! :woohoo: :applause: :woohoo:

?therapy?

Legacy Member
Matti zei:
amai zeg...elke dag opnieuw sta ik verwonderd van de "gevoeligheid" van enkele bezoekers die er precies een sport van maken om alles af te breken...We kunnen precies nooit iets goed doen:
1) doen we wedstrijden dan zijn het geen goede prijzen
2) doen we een leuke achtergrond in kadervan een thema dan is het nie goed want dan denkt de mama dat ze naar een gaysite zitten te kijken
3) doen we een aanpassing op de site dan is het nooit goed én als het dan toch goed is dan zéker niets over zeggen :)
4) geven we een tshirt weg dan is em de groot/lelijk/...
5) doen we iets donker dan moet het licht zijn, doen we iets licht dan moet het donker zijn...
etc.

Anyway, my 2 cents...
Héhé, alleen kannek bij 5 er nog wel inkomen :) want dat was wel een ietwat grote aanpassing. Maar dat hebben jullie ook mooi opgelost.

Merci voor de wedstrijd trouwens :D hopelijk win ik eens. Want vind het plezant om WWE te volgen. En das dus totaal niet gay.
Vind het trouwens raar wat sommige mensen al gay vinden. Blijkbaar zijn er een paar mensen vergeten dat homosekualiteit al geapprecieerd word in België. En ik raad die mensen dan ook aan om nooit naar een zwembad of strand te gaan. Al die gay's die daar rondlopen zeg! :ironic:

KO

Legacy Member
Matti zei:
We proberen wel...ik denk dat dit al héél duidelijk geworden is... maar is soms wel om bij te wenen dat er telkens individuen zijn die enkel maar negatief kunnen spreken over 9lives... Ik snap eigenlijk niet goed wat ze hier dan nog zitten doen:confused:

Zich vasthouden aan de betere tijden van vroeger ? :):):)

En tbh: ik loop niet echt warm voor de gayheidsfactor van de halfnaakte kerels op de achtergrond :s

Flipkikker

Legacy Member
Ik vind het nog leuk dat er in die achtergrond telkens iets verwerkt zit, is wa schoner qua presentatie dan een doodgewone banner

Deze keer is het misschien wa erover :p
Maar om dit nu af te kraken =/

Zupperman

Legacy Member
Vind het trouwens raar wat sommige mensen al gay vinden. Blijkbaar zijn er een paar mensen vergeten dat homosekualiteit al geapprecieerd word in België.

Geaccepteerd mss wel, apprecieren is nog wel iets anders zenne :D
En in een zwembad of op een strand kun je gelukkig nog kiezen waar te kijken :unsure:

Dakantochnie

Legacy Member
=[KO]=;9320413 zei:
Zich vasthouden aan de betere tijden van vroeger ? :):):)
Jij bent o.a. één van die personen die negativisme als voornaamste karaktereigenschap heeft.
Waarom zwijg je niet gewoon? Jouw inbreng is zelden van nut, laat staan constructief. Start je eigen forum en chat met jezelf als je denkt dat je de absolute waarheid in pacht hebt?

PolletPoulet

Legacy Member
ik verschoot wel effe maar het was ook ineens mijn glimlach van vandaag denk ik :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan