Archief - Graancirkels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
Thales zei:
ik heb hier eens een filmpje gezien over graancirkels, een mexicaanse bijeenkomst, en allerlei filmmateriaal van ufo die gezien waren/ aliens
Dat stond hier ergens in een andere topic... daar zag je dan op een bepaald moment rare mannetjes. Der was dan ook een interview met een alien in area 51, een video die gelekt was. en dan zag je daar die alien opeens hoesten en een soort attack krijgen, en dan kwamen dokter enzo.. en dan zei die stem, this is terrible, the alien is sufficating.
klinkt belachelijk, maar bezie het eens, ik zat hier ook zo van wauw weird, mss wel fake, maar ik zat hier toch aan men scherm gekluisterd
iemand hier de link nog van? lijkt me wel boeiend om te zien

NapalmBenny.

Legacy Member
killgore zei:
Bwa, zeggen dat een punt afmetingen heeft terwijl het dimensieloos is vinnek toch vrij retarded, toch als ze er u al op gewezen hebben :).

Zucht, het kwam gewoon op de bewering "een punt is oneindig klein" neer, hij heeft nergens gezegd dat het afmetingen heeft. Volgens iemand hier staat het woord 'klein', gelijk aan het bepalen van een afmeting.

Een punt is wel degelijk oneindig klein. En nee het heeft geen afmetingen, daarom zegt men dat het oneindig klein is.

Parnakra zei:
Madmaarten zei:
EEN PUNT HEEFT GEEN GROOTTE WANT HET IS ONEINDIG KLEIN
Het woord 'klein' wordt gebruikt om de grootte van iets aan te geven.

Als iets geen afmetingen heeft, waarom ga je dan in GODSNAAM woorden die iets zeggen over grootte gaan gebruiken om het te beschrijven?

...

Nee, de beste omschrijving is dat het geen afmetingen heeft. =/


Een singulariteit is nog straffer, lees ik daar toch niet klein en hoeveelheid, hoewel er niets te meten valt.

"Een singulariteit heeft een (oneindig klein) volume (van nul) en een oneindige (hoeveelheid)dichtheid/massa"

Volgens die péé zijn theorie zou de woordcombinatie klein + oneindig, telkens foutief zijn.

Bram

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
"Een singulariteit heeft een (oneindig klein) volume (van nul) en een oneindige (hoeveelheid)dichtheid/massa"

Volgens die péé zijn theorie zou de woordcombinatie klein + oneindig, telkens foutief zijn.
universiteit zou ontstaan zijn uit een singulariteit, is da geen term beschreven door stephen hawking? (staat op wikipedia ^^)

principe van de oerknal... eerst was er niets. en toen ist ontploft

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Nog een beroemde case:

http://www.thephoenixlights.net/ Het is zelfs op CNN geweest.
Achteraf bleken het flares te zijn. Hier zie je de grote gelijkenissen ertussen volgens de overheid: klik
Wat ik eerder zou denken is dit, maar dat zou het stilhangen niet verklaren.

tides

Legacy Member
:offtopic:

Ok eventjes tussendoor maar ben ik de enige die het triestig vindt dat er mensen zijn die firefox zo zwaar aanbidden dat ze er een fucking graancirckel voor gaan maken? Ik bedoel het is uiteindelijk MAAR een web browser hoe kunnen mensen daar nu zo door geobsedeerd raken?? :ironic:

passero

Legacy Member
Madmaarten zei:
cijfers na de komma horen niet bij het getal volgens jouw logica?

Zijn logica heeft daar niets mee te zien

Zoek eens de definitie van een cijfer en getal op.
In 3,1415... heb je 4 CIJFERS: 3 1 4 5 maar 3,1415 is een getal
snappie ;)

Thales

Legacy Member
heo heftig zou het ni zijn als je zo na je tv aant zien zeit en ineens " waauw" extra news... the answer if we are alone is this universe has been answered ^^
ala independance day ofzo, zonder al die actie dan

nuja, overdag is da allemaal wel cool, maar als je dan alleen snachts int donker in je bedje ligt is da wel van "slik"

Thin Liz

Legacy Member
DJ_CUBEE1 zei:
Nog een beroemde case:

http://www.thephoenixlights.net/ Het is zelfs op CNN geweest.
.


Ook al een reportage over gezien, alhoewel ik moet zeggen dat die uitleg van de overheid over 'flares' op niet sloeg. Verschillende getuigen zagen een gigantisch groot toestel over hun huis vliegen... Geruisloos, niet te horen bijna, zeer vreemd...

Een senator maakt daarna nog de getuigen belachelijk door eerst te beloven de zaak grondig te onderzoeken en daarna op een persconferentie met een ETkostuum af te komen.

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Thin Liz zei:
Ook al een reportage over gezien, alhoewel ik moet zeggen dat die uitleg van de overheid over 'flares' op niet sloeg. Verschillende getuigen zagen een gigantisch groot toestel over hun huis vliegen... Geruisloos, niet te horen bijna, zeer vreemd...

idd, als ze de mensen hun ongelijk proberen te bewijzen, hadde ze dit zo perfect mogelijk nagedaan. Dit was niet het geval.
+ de vraag: Waarom boven een stad?

Dit is overigens niet de enige keer dat er lichten boven Phoenix vlogen, het is al meerdere keren gebeurd, maar dit was het grootste ding.

Tkan ook zijn dat het van Area 51 kwam. Als je de lijn trekt van Tuscon (waar het heen vloog) door Phoenix, kom je uiteindelijk in de buurt van Area 51.

Thin Liz

Legacy Member
Flares zijn bovendien: flikkerend, vliegen niet in formatie en verdwijnen na een korte tijd, bovendien hebben ze een totaal andere kleur en vallen ze mijns inziens naar beneden. Dit zijn zeker geen flares, wat ze dus nog eens uitleggen in de trailer. Hadden ze gezegd dat een B2 was dan geloofden sommigen ze mss nog :)

Aan de andere kant, waarom drop je in godsnaam flares of hou je oefeningen BOVEN Phoenixstad in het midden van de nacht?

Doet me terugdenken aan die bewuste nachten enkele decennia (jaren50-60?) geleden ergens boven een Amerikaanse stad. Toen zagen mensen ook lichtgevende bollen, Amerikaanse jets die erachter vlogen en luchtafweergeschut dat erop probeerde (! :) ) te schieten. Hoe ze het toen hebben kunnen flikkeren om het in de doofpot te steken weet ik niet meer, maar ze moeten verdikke goed zijn geweest :). De president en wat officieren is toen nog op TV geweest om de menigte te kalmeren, er is nooit meer over gepraat...

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Thin Liz zei:
Flares zijn bovendien: flikkerend, vliegen niet in formatie en verdwijnen na een korte tijd, bovendien hebben ze een totaal andere kleur en vallen ze mijns inziens naar beneden. Dit zijn zeker geen flares, wat ze dus nog eens uitleggen in de trailer. Hadden ze gezegd dat een B2 was dan geloofden sommigen ze mss nog :)

Aan de andere kant, waarom drop je in godsnaam flares of hou je oefeningen BOVEN Phoenixstad in het midden van de nacht?

Doet me terugdenken aan die bewuste nachten enkele decennia (jaren50-60?) geleden ergens boven een Amerikaanse stad. Toen zagen mensen ook lichtgevende bollen, Amerikaanse jets die erachter vlogen en luchtafweergeschut dat erop probeerde (! :) ) te schieten. Hoe ze het toen hebben kunnen flikkeren om het in de doofpot te steken weet ik niet meer, maar ze moeten verdikke goed zijn geweest :). De president en wat officieren is toen nog op TV geweest om de menigte te kalmeren, er is nooit meer over gepraat...

Battle of LA

Thales

Legacy Member
als da een ufo was, welja, die zal ook wel een mooi ontvangst gekregen hebben....
moest ik zo beschoten worden, ik zou ook niet meer in vrede komen hoor :p

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Thales zei:
als da een ufo was, welja, die zal ook wel een mooi ontvangst gekregen hebben....
moest ik zo beschoten worden, ik zou ook niet meer in vrede komen hoor :p

ach als wij die beschoten hebben kunnen ze niks meer doen :unsure:
hier ist bewijs ==> link

Zouden die ook hun ufo's pimpen? Want 50 jaar terug zagen die er toch anders uit he :unsure:

Myst!Q

Legacy Member
DJ_CUBEE1 zei:
:wtf: ik hoop dat je niet denkt dat ik dat serieus bedoelde?

waarom zou trouwens het heelal eindig zijn? stel dat het eindig is, hoe noemen we het deel buiten het heelal? is dit dan eindig? ja wat is dan het volgend deel? conclusie ONEINDIG kan je blijven doorgaan.

volgens parnakra leven we in ne kubus waarbij ge met uw ruimteschip tegen nen onzichtbare muur gaat botsen en vervolgen gaat sterven als gevolg van uw botsing :ironic:

Ik discussieër al langer dan vandaag niet meer tegen hem want je kan er toch niets in tegen brengen. Zijn gelijk moet gelden en dat van iemand anders niet.
Hij komt te zagen waar jouw bronnen zijn dat heelal oneindig is maar zelf komt hij zelden of nooit met bronnen af.

Just my 2 cents.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan