Archief - Graancirkels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkcre3p

Legacy Member
kzie dat we overgestapt zijn over aliens :)

kheb eens een film gezien toen ik jong was over een (zogezegd) waargebeurd verhaal waar er aliens een huis binnendrongen van een gezin tijdens thanksgiving, beetje blair with project

en op het einde zie je allemaal mensen praten erover of die film echt gebeurd was of niet, bv nen kerel die de special effects doet in een film zei dat dat vals was en een of andere agent (denk ik) zei dat de groote enal normaal gezien klopt en dat het waar was

heeft iemand die film gezien?
damn ik was allezins wel bang ik deze zag, kwas 11 jaar fzo :p

Thales

Legacy Member
idd!

is dta diezelfde film waar ineens witte aliens mensen uit een auto kwamen halen? en je zag dat dan op camera?
ik was ook wel bang ^^

sir oinksalot

Legacy Member
alien abduction, coole film idd, wil ik nog eens terug zien, maar nergens te vinden :(

BulletsAreScene

Legacy Member
gvd ja ik heb die film ook gezien toendak 11 - 12 was ofzo... khad echtni door da het fake was (alé ik wist het wel ma het leek zo echt) en dan werk er zo 1 van die kerels neergebliksemt via de deurklink enzo... damn kheb nog nooit zoveel schrik gehad in men leven als toen :p


@ sir oinksalot


check pm

Thales

Legacy Member
kweenie als het die is.. als je die aliens opt einde ziet betwijfel ik het
die da ik bedoelde was zo dat ze in een auto zaten en dan zag je zo lijk witte aliens hun mee nemen, helemaal wit en je zag heel hun lichaam

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Thales zei:
kweenie als het die is.. als je die aliens opt einde ziet betwijfel ik het
die da ik bedoelde was zo dat ze in een auto zaten en dan zag je zo lijk witte aliens hun mee nemen, helemaal wit en je zag heel hun lichaam

bij darkcre3p klopt de beschrijving van de film met die film die ik gevonden heb,

kdenk dat je een andere film bedoelt die ik ook wel wil zien.

Parnakra

Legacy Member
Myst!Q zei:
volgens parnakra leven we in ne kubus waarbij ge met uw ruimteschip tegen nen onzichtbare muur gaat botsen en vervolgen gaat sterven als gevolg van uw botsing :ironic:

Aha, maar nu weet ik wat ik denk. Dank voor dat even op te helderen!

Myst!Q zei:
Ik discussieër...

Dat trema hoort daar niet.
Myst!Q zei:
...al langer dan vandaag niet meer tegen hem want je kan er toch niets in tegen brengen. Zijn gelijk moet gelden en dat van iemand anders niet.

Als ik gelijk heb moet het inderdaad gelden. Dat is niet meer dan logisch.

Myst!Q zei:
Hij komt te zagen waar jouw bronnen zijn dat heelal oneindig is maar zelf komt hij zelden of nooit met bronnen af.

Zoals ik al enkele keren gezegd heb in deze thread (maarja, jouw persoonlijke vete tegenover mij belet je natuurlijk van dat te zien) heb ik nog niets gezegd dat -ik- zou moeten staven met bronnen. Ik bouwde enkel verder uit op hetgeen door anderen gezegd werd. (al dan niet gestaafd met bronnen)

Leer eens je gevoelens buiten te laten in een discussie. Ik kan er niets aan doen dat ik je al enkele malen heb moeten corrigeren/op je fouten wijzen. Maak ze niet, en ik kan er niets over zeggen. Simple as that.

Thales

Legacy Member
DJ_CUBEE1 zei:
bij darkcre3p klopt de beschrijving van de film met die film die ik gevonden heb,

kdenk dat je een andere film bedoelt die ik ook wel wil zien.

ja idd de beschrijving klopt. Het zal een andere zijn die ik gezien heb.. was een film met mysterieus sfeertje, heel grote witte aliens enzo..
die mensen waren in slaap gevallen in hun auto en dan komen ze opeens af enzo

mss eens request doen in filmthread

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Out Of The Blue

Stel nu voor dat al die getuigenissen waar zijn. De militairen en astronauten worden verplicht om te zwijgen. Wat ze nu niet doen in deze documentaire of andere documentaires. Nu ze worden niet doodgeschoten ofzo omdat ze er toch over geklapt hebben. Zou dit mss een toelating zijn om ons klaar te maken voor wat mss zou komen?

Thales

Legacy Member
hoe vlugger hoe liever
ik wil dit nog meemaken ...


( btw gistren zag ik iets raars vliegen, ik dacht eerst van tis ne vogel, maar het was ne soort bol, dat dan overging naar blauwe kleur en opeens weg was. Klinkt stom, but thats what i saw :p )

Thin Liz

Legacy Member
Kijk even in dit balpenneke...ge hebt niets gezien zeg ik u : niets!! :)

Thin Liz

Legacy Member
Dit is echt een neverending story: neverending tot op de dag, als het echt waar is, er énen land op de Brusselse markt ofzo :)

De non-believers vinden het naief om zomaar iets te geloven dat niet bewezen is, en de believers vinden het naief om al die getuigenissen van astronauten, piloten en blijkbaar ook een kolonel die BIJ de crash was in Roswell te negeren... waarom zouden ze eigenlijk liegen: massaschizofrenie, aandachtstrekkers, wat hebben ze erbij te winnen, eerder te verliezen?

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Thin Liz zei:
Dit is echt een neverending story: neverending tot op de dag, als het echt waar is, er énen land op de Brusselse markt ofzo :)

De non-believers vinden het naief om zomaar iets te geloven dat niet bewezen is, en de believers vinden het naief om al die getuigenissen van astronauten, piloten en blijkbaar ook een kolonel die BIJ de crash was in Roswell te negeren... waarom zouden ze eigenlijk liegen: massaschizofrenie, aandachtstrekkers, wat hebben ze erbij te winnen, eerder te verliezen?

- een mooie geldsom om zoiet te verzinnen zodat de overheid hun geheime dingen kunnen voortzetten? (en begint nu ni te zeveren van, ha ha complottheorieën believer :sop: )

Wat mij ook op valt is dat het leger of eender wat altijd de domste dingen verzinnen om iets te verdoezelen. Als men eerder iets moeilijk zou verzinnen, zouden veel meer mensen dat geloven.

Thin Liz

Legacy Member
Ik geloof minder in het bestaan van marsmannetjes in die toestellen, wel meer in het feit dat die toestellen bestaan. En dat de mensheid veel verder staat op gebied van technologie dan dat we denken. De reden waarom ze het achterhouden moet je trouwens niet ver zoeken: Geld...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan