Archief - geld om medicatie te testen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metaphore

Legacy Member
Pos: je helpt de medische sector weer een stapje verder in hun onderzoek.

Kheb het zelf nog niet gedaan.
Bij ons in de gang op de campus gasthuisberg hangen altijd wel papieren met vraag naar proefpersonen.

Ne maat van mij heeft ook ooit meegedaan met zo'n onderzoek.
Hij was "reserve", hij moest 1 nacht naar gasthuisberg komen om af te wachten of iedereen kon meedoen. Als iemand niet kon moest hij invullen.
Hij heeft uiteindelijk gewoon 1 nacht daar gebleven en €300 ontvangen voor niets te doen. :p
(als hij had meegedaan moest hij 3 maanden elke week een pilletje pakken en dan had hij +- €2800 gekregen)

maxdevis

Legacy Member
gebruik de search functie

er is hierover pas nog een thread geweest

Bokskangoeroe

Legacy Member
Pille pakke, pille pakke, hey hey hey! :music:

Klinkt interessant voor in't groot verlof, juli pille pakke en in augustus gn werke (y)

XoN`-

Legacy Member
iedereen heeft het hier over lichamelijke experimenten.

Zijn er zo ok g'n psychologische experimenten?
Kweet in leuven dat ze da doen mr geven ze de voorkeur aan studenten psychologie omdat die dr credits meer kunnen verdienen (of 10 € :wtf:)

Ether

Legacy Member
Aan de UGent doen ze da ook, kheb da 1 keer gedaan, was een vrij simpel testje (iets met rechts en links, kweet nie meer precies) en voor 40min hebbek daar 10€ voor gekregen.

De meeste experimenten zijn wel niet-betalend..

Mr.Anderson

Legacy Member
metaphore zei:
Pos: je helpt de medische sector weer een stapje verder in hun onderzoek.

Kheb het zelf nog niet gedaan.
Bij ons in de gang op de campus gasthuisberg hangen altijd wel papieren met vraag naar proefpersonen.

Ne maat van mij heeft ook ooit meegedaan met zo'n onderzoek.
Hij was "reserve", hij moest 1 nacht naar gasthuisberg komen om af te wachten of iedereen kon meedoen. Als iemand niet kon moest hij invullen.
Hij heeft uiteindelijk gewoon 1 nacht daar gebleven en €300 ontvangen voor niets te doen. :p
(als hij had meegedaan moest hij 3 maanden elke week een pilletje pakken en dan had hij +- €2800 gekregen)

Meent ge da? Kzal da ook es proberen hoor dan :)

Quilombo

Legacy Member
ik vind dat er een limiet moet komen op het aantal threads dat iemand per maand kan opstarten :offtopic:

w00tw00t

Legacy Member
kijk dat voorval in engeland niet zo lang geleden en trek er u eige besluiten uit

w00tw00t

Legacy Member
boostah zei:
ik durf wedden dat de kans dat je aangereden wordt op weg naar werk en terug groter zal zijn dan deze dat je iets oploopt in da experiment :p

liever wat tijd in gips zittn dan met een tumor rond uwen bol rondlope
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan