awel ik heb da ne keer gevraagd aan ne flik, al aan verscheidene zelfs en iedere keer krijgde ver een ander antwoord.
Ge moogt thuis wiet roken, alleen en niet in het bijzijn van minderjarigen natuurlijk... of als er een volwassene in de buurt is moet je zijn toestemming vragen of het OK is voor hem, zodat je geen overlast zou brengen tov de medemens. Nuja hoe ge uw wiet moet verkrijgen daz gewoon een mysterie, het moet blijkbaar toevallig uit de lucht in uw handen vallen ofzo... Ge moogt maximum ne gr of 4 hebbe. Maar ge moogt nergens wiet kopen,vervoeren, kweken. Ge moogt een plantje hebbe, maar ge moogt maar in bezit zijn van 3-4 gr, dus zulde nogal moeten wikken en wegen om uw plantje zoiets klein te laten opbrenge
btw: als ze u ooit tegenhouden met den auto en ge hebt wiet mee, en het is +/- 3 gr NOOIT MA OOK NOOIT afgeven!!!! (tenzij ge onder invloed aant rijden zijt, dan hebbe ze wel het recht) mij hebbe ze zo de laatste keer liggen gehad. Kwam juist van holland, nog 1km van mijn deur houden mij tegen en doorzoeken mijne auto, vonden mijne peulschil wiet en vroegen of ik het wou afgeven of ik kreeg de keuze om het in beslag te laten nemen. achteraf hoor ik van een flik da ik het nooit had moeten afgeven.