Archief - Een mens "leeft" effectief circa 25 jaar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moehaa!

Legacy Member
Ah zo een paar dage aan een stuk maar 3 uurkes slaap ofzo da lukt mij al heel wa moeilijker.
Maar dit is idd helemaal off topic :p.

Quilombo

Legacy Member
met vakanties en dergelijke erbij is die 1/3 werk al zwaar overdreven ze. een schoolmens moet maar 184 dagen ofzoiets naar school gaan

>P>Barney

Legacy Member
Quilombo zei:
met vakanties en dergelijke erbij is die 1/3 werk al zwaar overdreven ze. een schoolmens moet maar 184 dagen ofzoiets naar school gaan

Lol, na de oermens, de schoolmens :p

Stichero

Legacy Member
als ge droomt is dat toch ook een vorm van leven ^^
amaai amaai lesbische orgie, magische avonturen, broekloos naar school :p
dreams ftw :applause:

FroFro

Legacy Member
ik slaap toch ook geen 12h ze, en daar geniet ge toch van? ik heb vaak da ik nadenk over wa ne coolen droom dak heb gehad ze :)

-fusi0n-

Legacy Member
er is toch zo'n onderzoek naar hoeveel tijd je aan onnozele dingen besteed op een mensenleven :)

bv. sleutels zoeken
stel dat je van je 18 tot je 70 elke dag 2 minuten naar je sleutels zoekt (wat erg weinig is, tenzij je zo'n idioot bent met een vaste plek ;))

dwz 52jaar*365dagen/jaar*2min/dag = 37960minuten

= 632u = 27 dagen

dan zou je bijna een hele maand lang zonder slapen/eten/drinken/plassen enkel maar liggen zoeken achter je sleutels

ChfZ | Hanky

Legacy Member
En ge wilt ni weten hoeveel tijd ge verschijt me voor't rood licht te staan :|

-fusi0n-

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
En ge wilt ni weten hoeveel tijd ge verschijt me voor't rood licht te staan :|

ja ik snap ni waarom ze ni zoiets uitvinden als "slimme verkeerslichten"

want dat systeem nu is voorhistorisch :offtopic:

-fusi0n-

Legacy Member
Flamingant zei:
Of door te schijten :D

ik neem even mezelf als voorbeeld :unsure:

anderhalf uur per week kaka
52 weken op een jaar = 78u per jaar kaka

tegen ik 75 jaar oud ben heb ik al 244 dagen non stop op't wc gezeten :love:

Avondland

Legacy Member
boogje zei:
@Sweetemmarose : vrouwen leven wel statistisch gezien langer, maar mannen hebben het toch damn easy in hun leven tegenover vrouwen :p Geen menstruatie, zwemmen/ activiteiten doen wanneer je wilt, geen kinderen baren, geen menopauze, geen zware tijden tegemoet gaan in uw beginjaren als moeder, etc.etc.etc. :love:

Btw, zolang ik nog bij mijn bewustzijn ben zie ik dat als leven en dus als genieten :)

En niet te vergeten: wij zijn efficiënt bij het winkelen! We spenderen ook weinig tijd met kledij. Een broek en t-shirt en we zijn klaar. Me dunkt dat vrouwen daar véél meer mee bezig zijn dan mannen. Maar dat is ook aan het veranderen onder druk van de androgynie (vervagen geslachtelijke verschillen).

viewer

Legacy Member
Avondland zei:
En niet te vergeten: wij zijn efficiënt bij het winkelen! We spenderen ook weinig tijd met kledij. Een broek en t-shirt en we zijn klaar. Me dunkt dat vrouwen daar véél meer mee bezig zijn dan mannen. Maar dat is ook aan het veranderen onder druk van de androgynie (vervagen geslachtelijke verschillen).


maar mannen verpesten dan weer tijd met op fora te zitten, zich te bezatten en naar voetbal te kijken :p

ofja, "verpesten" :lol:

Hmgrwngd

Legacy Member
Het leven is die losse aaneenschakeling van periodes tussen het urineren in.

hatetn

Legacy Member
holycrus zei:
werk doet ge ni bewust, ge wordt verplicht om te gaan werken.



da's ook nog nie lang zo
als ge nie wilt werken gade nie werken maar dan hebde ook niets(alhoewel da in belgie zo nie is) of ge gaat ergens gaan wonen in een apeland zorgt zelf voor u eten/onderdak en ge moe ook nie werken tenzij ge u eigen voorzien werken noemt



nu zijt blij da ge 8u kunt slapen s'nachts want het is niet iedereen gegeven
bij mij ist zelfs zo als ik langer dan 7uur slaap ik gewoon moe ben
het ideaal voor mij is een uur of 5-6 met periode's da ik soms zolang wakker ben dak om slaappillen mag gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan