'Troman'
Legacy Member
Hoeveel jaar denken jullie dat een mens effectief leeft als in leven.
Wat valt er trouwens onder de noemer leven?
Werken? Plezier? doen en laten wat je wilt?
Stel dat de gemiddelde mense +-75jaar wordt , de helft ervan slapen we, hebben we dus in mijn ogen niks aan.
37.5jaar rest ons dan.
Waarvan we dan gedurende die tijdsperiode 1/3 van de dag aan school of werk spenderen.
25jaar?
Ziek zijn -1jaar
24jaar?
Lol gans verdraaide theorie maar ik denk wel dat jullie begrijpen wara ik naar op doel.
Wat is jullie visie hier omtrent over?
Wat is voor jullie leven?
Wat valt er trouwens onder de noemer leven?
Werken? Plezier? doen en laten wat je wilt?
Stel dat de gemiddelde mense +-75jaar wordt , de helft ervan slapen we, hebben we dus in mijn ogen niks aan.
37.5jaar rest ons dan.
Waarvan we dan gedurende die tijdsperiode 1/3 van de dag aan school of werk spenderen.
25jaar?
Ziek zijn -1jaar
24jaar?
Lol gans verdraaide theorie maar ik denk wel dat jullie begrijpen wara ik naar op doel.
Wat is jullie visie hier omtrent over?

Wat is voor jullie leven?


