Archief - Een mens "leeft" effectief circa 25 jaar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Time

Legacy Member
Maak de juiste keuzes in je studententijd en die 'werktijd' valt daar ook onder.
Krijg de techniek van lucide dromen onder de knie en je kan slapen er ook al deels in onderbrengen.:p

Hmgrwngd

Legacy Member
Time^- zei:
Maak de juiste keuzes in je studententijd en die 'werktijd' valt daar ook onder.
Krijg de techniek van lucide dromen onder de knie en je kan slapen er ook al deels in onderbrengen.:p

Ik ben de techniek grotendeels kwijt...

Nu vind ik het normaal dat ik opeens met een auto kan rijden en allemaal politie-agenten vermoord. Ik sta er niet meer bij stil dat dat misschien niet echt gebeurt ... :crazy:

^MystiQ

Legacy Member
De helft ervan slapen we :wtf:

No offense ma daar bennek het niet mee eens hoor, ik slaap maximaal 8 uur op ne dag. Da is 1/3 van den dag en kzegget -> MAXIMAAL.

Wat een compleet verneukte theorie :crazy:

'Troman'

Legacy Member
Math'ke zei:
De helft ervan slapen we :wtf:

No offense ma daar bennek het niet mee eens hoor, ik slaap maximaal 8 uur op ne dag. Da is 1/3 van den dag en kzegget -> MAXIMAAL.

Wat een compleet verneukte theorie :crazy:

Ik ronde het geheel dan ook serieus af he :)

^MystiQ

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
slapen is voor mij mijn leven :D

Met bijhorende bedsport zeker :p

@Troman : Zelfs al ronde je het af, iemand die meer dan 8 uur slaap = niet gezond :)

Time

Legacy Member
Tot de puberteit blijft de gemiddelde slaapbehoefte ruim 10 uur. Gemiddeld (65%) hebben volwassenen 7 à 8 uur slaap nodig, maar er zijn ook zogenaamde "korte slapers" die aan minder dan 5½ uur genoeg hebben (8% minder dan 5uur) en "lange slapers" die meer dan 8½ uur nodig hebben (2% zelfs langer dan 10 uur).

Medaphoar

Legacy Member
probeer es wa meer te genieten van het leven...
Ik vind werken fijn,
Ik ga graag slapen en ik sta graag terug op
Zelfs als ik ziek ben probeer ik er het beste van te maken...
Das toch allemaal geen verloren tijd

SweetEmmaRose

Legacy Member
ik slaap meestal van 22.30 tot 07.30 of 22u tot 7u
mmmm 9uur slaap, en dan nog met moeite opstaan :sleep:

en int weekend slaap ik zeker veel meer :p normaal = 11u
lang = 15u (en da gebeurt meer als ge denkt :D)

^MystiQ

Legacy Member
Time^- zei:
Tot de puberteit blijft de gemiddelde slaapbehoefte ruim 10 uur. Gemiddeld (65%) hebben volwassenen 7 à 8 uur slaap nodig, maar er zijn ook zogenaamde "korte slapers" die aan minder dan 5½ uur genoeg hebben (8% minder dan 5uur) en "lange slapers" die meer dan 8½ uur nodig hebben (2% zelfs langer dan 10 uur).

Ik voel mij niet goed als ik langer dan 8 uur slaap en kben daar zeker niet alleen in, als mijn zus om 12-13 uur opstaat heb ik al de hele wereld verzet bij wijze van spreken, ik zou niet kunnen leven zo .. Geef mij maar om 7 uur opstaan en genieten vant leven, tis al zo kort, waarom dan nog al diene tijd in uw bed doorbrengen.

GhO$T

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik voel mij niet goed als ik langer dan 8 uur slaap en kben daar zeker niet alleen in, als mijn zus om 12-13 uur opstaat heb ik al de hele wereld verzet bij wijze van spreken, ik zou niet kunnen leven zo .. Geef mij maar om 7 uur opstaan en genieten vant leven, tis al zo kort, waarom dan nog al diene tijd in uw bed doorbrengen.

Tis ook niet altijd een eigen keuze hoor, zoals hierboven al gepost heeft niet iedereen dezelfde slaapbehoefte.

Als gij uitgeslapen zijt tegen 7u is dat allemaal goed en wel, iemand die 2u slaap meer nodig heeft en toch opstaat om 7u zal maar half zoveel van zijn leven genieten wegens chronisch slaaptekort :sop: .

Kid_C

Legacy Member
Math'ke zei:
De helft ervan slapen we :wtf:

No offense ma daar bennek het niet mee eens hoor, ik slaap maximaal 8 uur op ne dag. Da is 1/3 van den dag en kzegget -> MAXIMAAL.

Wat een compleet verneukte theorie :crazy:

Zot, als ik om 12 ga slapen en ik kan uitslapen lig ik tot 10 - 11 uur in mn bed nog :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan