L&L
Legacy Member
metaphore zei:hoeveel tijd heeft iedereen van ons hier al niet verspild op da forum met zijn digitale vrienden![]()
is dat tijdsverspilling? Nah

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
metaphore zei:hoeveel tijd heeft iedereen van ons hier al niet verspild op da forum met zijn digitale vrienden![]()

Time^- zei:Maak de juiste keuzes in je studententijd en die 'werktijd' valt daar ook onder.
Krijg de techniek van lucide dromen onder de knie en je kan slapen er ook al deels in onderbrengen.![]()

Math'ke zei:De helft ervan slapen we
No offense ma daar bennek het niet mee eens hoor, ik slaap maximaal 8 uur op ne dag. Da is 1/3 van den dag en kzegget -> MAXIMAAL.
Wat een compleet verneukte theorie![]()

SweetEmmaRose zei:slapen is voor mij mijn leven![]()


Time^- zei:Tot de puberteit blijft de gemiddelde slaapbehoefte ruim 10 uur. Gemiddeld (65%) hebben volwassenen 7 à 8 uur slaap nodig, maar er zijn ook zogenaamde "korte slapers" die aan minder dan 5½ uur genoeg hebben (8% minder dan 5uur) en "lange slapers" die meer dan 8½ uur nodig hebben (2% zelfs langer dan 10 uur).
Killer Queen zei:hoeveel tijd je besteedt aan vrouwen
ook tijdsverlies imo![]()

Math'ke zei:Ik voel mij niet goed als ik langer dan 8 uur slaap en kben daar zeker niet alleen in, als mijn zus om 12-13 uur opstaat heb ik al de hele wereld verzet bij wijze van spreken, ik zou niet kunnen leven zo .. Geef mij maar om 7 uur opstaan en genieten vant leven, tis al zo kort, waarom dan nog al diene tijd in uw bed doorbrengen.
.Math'ke zei:De helft ervan slapen we
No offense ma daar bennek het niet mee eens hoor, ik slaap maximaal 8 uur op ne dag. Da is 1/3 van den dag en kzegget -> MAXIMAAL.
Wat een compleet verneukte theorie![]()
