SweetEmmaRose
Legacy Member
Chimmy zei:Ik kan meer als een week gemiddeld 13 uur per nacht slapen![]()
mmmm zalig

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chimmy zei:Ik kan meer als een week gemiddeld 13 uur per nacht slapen![]()

SweetEmmaRose zei:mmmm zalig![]()

Mr. SLASH zei:inderdaad , slapen is voor mij gelijk een hobby , ik kan soms 16 uur in mijn bed liggen en gewoon blijven genieten van het feit dak zo tam ben op diene moment![]()
(maar keb 2 teste en kwas te lui om vroeg te beginne
)
misschien komen we hier wel met een precies antwoord af 
Geen menstruatie, zwemmen/ activiteiten doen wanneer je wilt, geen kinderen baren, geen menopauze, geen zware tijden tegemoet gaan in uw beginjaren als moeder, etc.etc.etc.

Awel 3 dagen, 75 jaar aan een stuk is al 225 dagen, als je dan nog rekent dat je wat meer ziek bent naar het einde van je leven toe, zit hij er waarschijnlijk nog niet zo heel ver vanaf met zijn 1 jaarAvondland zei:1 jaar in uw leven ziek? Als ik op 1 jaar al 3 dagen ziek ben geweest is't al héél veel. Maar dat kan natuurlijk wel veranderen naarmate ik ouder word.

boogje zei:@Sweetemmarose : vrouwen leven wel statistisch gezien langer, maar mannen hebben het toch damn easy in hun leven tegenover vrouwenGeen menstruatie, zwemmen/ activiteiten doen wanneer je wilt, geen kinderen baren, geen menopauze, geen zware tijden tegemoet gaan in uw beginjaren als moeder, etc.etc.etc.
![]()
Btw, zolang ik nog bij mijn bewustzijn ben zie ik dat als leven en dus als genieten![]()

SweetEmmaRose zei:amai gij zijt ne mannelijke feminist![]()
Ik zeg gewoon dat mannen wel een "makkelijker" leven hebben dan vrouwen ( als alles normaal verloopt natuurlijk
), da's toch algemeen geweten?
boogje zei:Ik zeg gewoon dat mannen wel een "makkelijker" leven hebben dan vrouwen ( als alles normaal verloopt natuurlijk
), da's toch algemeen geweten?
![]()
en ge hebt gelijk 
algemeen geweten? Waarom denkte da wij vroeger onder de grond belanden, omdat wij het zware werk doen terwijl de vrouwen voor huisvrouw spelen en ondertussen nog durven zeggen dat zij het zwaarder hebben dan wij!boogje zei:Ik zeg gewoon dat mannen wel een "makkelijker" leven hebben dan vrouwen ( als alles normaal verloopt natuurlijk
), da's toch algemeen geweten?
![]()

R-evolution™';8152003 zei:ik vat altijd laptop mee, geen verspilling van men wc uurtjes dus![]()

GaMe® zei:Mensen die 5 à 6 u per nacht slapen, leven langer dan mensen die 7u of langer per nacht slapen.
Dit is wetenschappelijk bewezen
Dus, niet lang slapen heeft zo zijn voordelen![]()
GhO$T zei:algemeen geweten? Waarom denkte da wij vroeger onder de grond belanden, omdat wij het zware werk doen terwijl de vrouwen voor huisvrouw spelen en ondertussen nog durven zeggen dat zij het zwaarder hebben dan wij!
![]()
Troost u ik heb de afgelopen 31 uur doorgekomen met 1 uurke slaap, leertijd en een examen chemie.Ali_ zei:Vandaag zal ik maar 4 uur slapen, JOY!Vandaag zal ik maar 4 uur slapen, JOY! Leren tot 3 uur en om 7 al opstaan!!
![]()
moehaa! zei:Troost u ik heb de afgelopen 31 uur doorgekomen met 1 uurke slaap, leertijd en een examen chemie.
Ik heb dan ff momenten gehad dak enorm moe wordt ma nu bv bennek ni moe, alhoewel ik wel ga slapen nu.
Ik kan redelijk goed met vermoeidheid om maar ik moet dan wel uitslapen, zal dus niet vroeg opstaan worden.
das al helemaal shit. De komende dagen zal ik ook amper kunnen slapen, donderdag meteen al recht en ik ben zo stom geweest niets op voorhand te doen (5 hoofdstukke, elk 100-tal slides) achja eigen schuld dikke bult!
waarvoor mijn excuses