Archief - Donder en bliksem...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

slash

Legacy Member
Pred zei:
ik vraag mij, als de bliksem ergens in de grond inslaat, of ge daar dan nog iets van ziet??? bv verschroeid gras ofzo, dunno :unsure:

zand smelt aan elkaar (ooit es op NGC gezien)

TheFallen

Legacy Member
Doom Dragon zei:
dikke 2nd that.

ik pis nooit te dicht bij een schrikdraad :crazy:

Normaal gezien is het gewoon even verschieten hoor... Dat doet helemaal geen pijn.

Heb zelf al genoeg aan zulke draden gehangen :-) ook al (2-maal :wtf: ) tegen mogen pissen, ge verschiet gij is mor voor de rest..

Jack-in-the-box

Legacy Member
amareno zei:
ier in gent int ondertussen mooi voorbij, khad wel goesting wandelingetje te maken :-D
ik meen me trouwens van m'n lesse fysica te herinnere da een inslag op het huis ni erg hoeft te zijn aangezien de elektriciteit langs de wanden wordt afgevoerd ofzo, wet van blablabla (man waarom was ik ook gebuisd voor da vak).

ALS uw huis over een bliksemafleider beschikt idd ja, IK ken m'n cursus van Fysica (Elektronica/elektriciteit).

maja, bij ons ontweerde het ook echt deftig.

Timmos

Legacy Member
jannos zei:
ALS uw huis over een bliksemafleider beschikt idd ja, IK ken m'n cursus van Fysica (Elektronica/elektriciteit).

maja, bij ons ontweerde het ook echt deftig.
Zeg dan gewoon kooi van Faraday :p

nigel555

Legacy Member
Dennoman zei:
Also @ Doom Dragon: piske staan doen heeft niets te maken met elektrische schok krijgen. De urinestraal is namelijk geen constante "lijn" (gaat in druppels), en dus kan de elektriciteit zich niet voortbewegen naar uw "Glockenspiel", omdat de geleiding telkens onderbroken wordt.

Willen we wedden?
Gij doet een piske tegen een schrikdraad. En ik laat mensen betalen om met u te lachen:D :offtopic:

moehaa!

Legacy Member
nigel555 zei:
Willen we wedden?
Gij doet een piske tegen een schrikdraad. En ik laat mensen betalen om met u te lachen:D :offtopic:

Ze hebben het bij Mythbusters getest en ik meen me te herinneren dat het niets geeft.

morph123

Legacy Member
moehaa! zei:
Ze hebben het bij Mythbusters getest en ik meen me te herinneren dat het niets geeft.

ik heb ooit als kind zo stom geweest om tegen een schrikdraad te pissen.ik kan u verzekeren dat da wel iets geeft.daar zijt ge een uurke ni goe van.

moehaa!

Legacy Member
Of het nu waar is of niet, laten we het uit voorzorg toch maar niet doen:).

Decay

Legacy Member
Ken ook iemand da tegen een schrikdraad heeft gepist en daar niet goed van was :) De ene zijn straal is vol, de andere is in druppels. Kzou het ook nooit doen eigenlijk, zelfs al pis ik in druppels :p

Jonathan

Legacy Member
Tbegint hier weer te onweren , laatsten tijd enorm veel onweders .. waar gaan we naartoe ? :)

Unpro

Legacy Member
Jaja, het is de einde van de wereld als het een paar dagen na elkaar onweert :ironic:

Ble$$ed^

Legacy Member
hier ook een paar lekkere donderslagjes =D i love it gezellig filmke zien meanwhile :p

Dennoman

Legacy Member
Mjah, as I said: in Mythbusters hebben ze gedemonstreerd dat ge echt al praktisch met uw spel tegen de draad moet staan opdat het effect zou hebben, en yeah... ge kunt evengoed hem erop leggen, dan hebt ge dat effect ook voor zoveel het telt :p

Darth-Falcon

Legacy Member
sorry ze maar mythbusters is een belachelijk programma.

ik heb het zelf al zien gebeuren bij iemand en die stond echt niet tegen dien draad

dead_stop

Legacy Member
Schralen Barrie zei:

Kheb zo eens een ferme schok gekregen. Khad een blikje cola in de hand, mssn had dat er iets met te maken.

Nuja. flinke kramp in mijn pols & arm, maar volgende dag was het over
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan