Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
amareno zei:ier in gent int ondertussen mooi voorbij, khad wel goesting wandelingetje te maken :-D
ik meen me trouwens van m'n lesse fysica te herinnere da een inslag op het huis ni erg hoeft te zijn aangezien de elektriciteit langs de wanden wordt afgevoerd ofzo, wet van blablabla (man waarom was ik ook gebuisd voor da vak).


switchblade zei:best opmerkelijk dat iedereen die onweer heeft, toch nog op dit forum zit
hier ook onweer btw, west-vlaanderen =]
oja, hebben de mensen met een CRT dat ook om de zoveel tijd dat het net is alsof je een inkomend sms of oproep krijgt op je gsm? je weet wel, die lijnen die zo kort flikkeren?
voor de storm had ik dit nog niet![]()
En een super luide knal waar ge 5minuten nadien nog met tuutende oren van rondloopt.





no_way2go zei:Wet en kooi van Faraday![]()

Woverke zei:Hier een harde bui, maar nog geen onweer, lijkt me er ook niet echt aan te komen, alleszinds niks hevig: http://www.blitzortung.de/index.php?station=1&mode=0&map=0&lang=n
dan heb jij een vreemde pisstraalDennoman zei:Also @ Doom Dragon: piske staan doen heeft niets te maken met elektrische schok krijgen. De urinestraal is namelijk geen constante "lijn" (gaat in druppels), en dus kan de elektriciteit zich niet voortbewegen naar uw "Glockenspiel", omdat de geleiding telkens onderbroken wordt.

Woverke zei:Hier een harde bui, maar nog geen onweer, lijkt me er ook niet echt aan te komen, alleszinds niks hevig: http://www.blitzortung.de/index.php?station=1&mode=0&map=0&lang=n