hehe, hier heeft het ook ferm huis gehouden.
Zaten paar kanjers van slagen tussen.
Ik zat tv te kijken toenek opeens flitsen zag in de veranda als van nen zaklamp.
Wat later werd het steeds feller omdat het onweer dichter kwam.
Efkens gaan kijken en man, was telkens 3 bliksems zeer kort na elkaar, dan efkes pauze en weer.
Dan maar gaan slapen, eerst wel pc en internetkabel uitgetrokken.
'k lig nog maar goed in m'n bed, ineens zo'n massaal luide knal, vlak boven m'n hoofd

.
Soit, als't erg onweert trek ik altijd pc + internetkabel uit.
Bij m'n broer z'n pc niet, maar als er iets moest gebeuren hebbek tenminste nog 1 werkende pc.
In de wei hierachter staat zo'n hoogspanningsmast, dus als hij dichtbij inslaat zal't daarop zijn.
Tijdens nen vorig onweer toen het ook zo erg was moet hij ergens in de buurt ingeslagen zijn, ik heb nl. zo'n speciale stekkerblok aan m'n pc liggen, en die maakte een redelijk luid klik geluid, dit gepaard met nen luide donderslag.
In m'n wijk is er ooit eens zo'n bolbliksem bij iemand binnengekomen langs de schoorsteen, heeft een toerke door hun living gedaan en is langs de voordeur naar buiten gegaan.
tv enzo waren kapot meen ik mij te herinneren, maar verder viel de schade relatief mee.