Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niceSneakytje zei:
ik ben aan't twijfelen tussen ne ferrari f430 spider en't logo van the oh!.Eind juni staat op de site.Den Freddie zei:@alexii: dacht in september ofzo

da wel, ma kvinnet wel stijlvol zo'n zwart kaartje. enige kuttig is natuurlijk die chip erop, ie zit pal in mn ene voorlicht van m'n ferrariComputerVISTA zei:Ferrari > oh! And that's final![]()
lol, kundet geloven dak daar zelfs nog nie aan gedacht hadnico zei:draait uwe foto dan ....
zo eenvoudig ist. kzal es zien ofdat dan even schoon is, anders moet die chip maar in mn licht blijven, tis nu nie dak constant op die kaart zit te kijkenie te gelovennico zei:ik zen ne slimme he![]()
zal btw toch de ferrari worden, anders ist precies ne lidkaart in plek van bankkaart
da lukt wel hoor, ver alle afbeelding zijn op een of andere manier auteursrechterlijk beschermdpunk zei:mmm... misschien deze
http://img19.imagevenue.com/loc91/th_60627_wolverine_bankkaart.JPG
als het zou mogen want die kan wel auteursrechterlijk beschermd zijn![]()
Irtimid2001 zei:Heb hem sinds daarnet, ben er heel content van, is mooi gelukt

rekeninguittreksels. is idd wel kut, kunnen ze nie gewoon mailen... nu moogde nog es zo'n bak gaan zoeken ook_DM_ zei:Afschriften ?
Oh ja, bij Dexia is het blijkbaar nogal teveel moeite gevraagd om een mail met de bevestiging dat de kaart er is, dus best eens bellen ofzo.
