Archief - Dexia Fotokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3C0Y

Legacy Member
2 dagen voor goed te keuren my ass, ik zit nu al een week te wachten :p

nico

Legacy Member
de dag erna. dus : om 18 u ingediend, om 98uur smorgens goedgekeurd!
woensdag(mss donderdag) bij men bankkantoor.

Holy Paladin

Legacy Member
ik zou da vandaag kunne halen (enfin niet op dees uur zeker) maar.. waar?
en daar staat een ander rekeningnummer op ?? 'nieuwe debetkaart nr', wat da ook mag betekene, tis dezelfde xxx-xxxxxxx-xx als een rekeningnr..

JanVH

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ik zou da vandaag kunne halen (enfin niet op dees uur zeker) maar.. waar?
en daar staat een ander rekeningnummer op ?? 'nieuwe debetkaart nr', wat da ook mag betekene, tis dezelfde xxx-xxxxxxx-xx als een rekeningnr..
Bij u domicilie-agentschap :)

Holy Paladin

Legacy Member
ik herhaal.... waar? :p

als het da is et dichtst bij ons thuis.. daar ben ik nog nooit binne geweest

JanVH

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ik herhaal.... waar? :p

als het da is et dichtst bij ons thuis.. daar ben ik nog nooit binne geweest
Gewoon het agentschap waar ge ooit u kaart bent gaan halen, waar u zich hebt ingeschreven voor een bankrekening
Als je dat nog kan herinneren :)

Holy Paladin

Legacy Member
ma nee, ik heb al zon kaart sinds dak 10 was ofzo :p en ben die zelf niet gaan halen da was ons ma :p

enfin ik kan ik da nie gewoon ergens zien welk dat is -_-

QplQyer

Legacy Member
Fucking prutsers die "informatici" daar.

Ze blokkeren Opera gewoon op Direct Net, zonder enige grondige reden want hun inlogsysteem is gewoon een formulierke invullen !

En dan wil ik mijn rekeningafschriften opvragen in IE, die blokkeert de download en nu komt er op dat ik 20 mins moet wachten eer ik ze weer kan opvragen, hoogstwaarschijnlijk ben ik die afschriften dus kwijt.

gogo Dexia informatici-team.

roslar

Legacy Member
Voor de lol een dexiarekening geopend

En een kaart aangevraagd met het logo van zwam erop :love:

edit: vbtje

cG`

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ik zou da vandaag kunne halen (enfin niet op dees uur zeker) maar.. waar?
en daar staat een ander rekeningnummer op ?? 'nieuwe debetkaart nr', wat da ook mag betekene, tis dezelfde xxx-xxxxxxx-xx als een rekeningnr..

Ze hebben het over de nummer van u bankkaart, niet van u rekening zelf (en die nummer van u kaart is trouwens ook nog altijd dezelfde als voordien)

_DM_

Legacy Member
Straks eens zien of m'n brief al is aangekomen, met melding dat m'n kaart er is :)

roslar

Legacy Member
Master P zei:
Volgens mij was dat een goeie strategische beslissing om die fotokaarten te introduceren :)


Mijn gewone zichtrekening, mijn rekening voor dingen dat ik organiseer, mijn spaarrekening zit allemala bij kbc.

Ik ga niet overschakelen hoor.

Btw ik heb in deze thread gelezen dat er ook eentje komt bij kbc :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan