Archief - Dexia Fotokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holy Paladin

Legacy Member
het werkt idd niet goed, ik heb het kunnen zien omdak een vraagteken achter de url zette

ComputerVISTA

Legacy Member
tiens vreemd de eerste keer had ik het ook, hoe zou da komen? Magoed had de pic gedownload en zo geupload op dexia.

SilentSpring

Legacy Member
Holy Paladin zei:
het werkt idd niet goed, ik heb het kunnen zien omdak een vraagteken achter de url zette
ik doordak het in IE opende in plek van met FF. Iemand die weet ofdak nu die kaart kan aanvragen? aangezien ik over 15dagen 18 ben en dak de brief al gehad heb dak 7 werkdagen na mn verjaardag een nieuwe kaart moet gaan halen?
moestek nu zo'n fotokaart bestellen, zouden ze bij dexia dan nie in verwarring geraken fzo

nico

Legacy Member
anders moet je wachten he. of bellen. er staat duidelijk op de site dat je mag bellen!

SilentSpring

Legacy Member
nico zei:
anders moet je wachten he. of bellen. er staat duidelijk op de site dat je mag bellen!
kgan wel wachten dan. tegen dat die mannen anders door hebben waarover dak het heb zittek al met ne telefoon rekening van ier tot in blankenberge:p
enkel kut dat mijne kantoor in sint pieters is. nuja, hopelijk wil mn ma er nog eens extra passeren dan

nico

Legacy Member
lach is lief :p
moet wel zeggen dat dit een serieus goed gelukte reclamestunt is!!

SilentSpring

Legacy Member
nico zei:
lach is lief :p
moet wel zeggen dat dit een serieus goed gelukte reclamestunt is!!
nja, das zowat den andere kant, en wij komen daar nie te veel. tenzij vo de beenhouwer daar. nudak eraan denk, alsk BBQ wil doen gak vlees nodig hebben, en aangezien dat aan dezelfde baan is:applause:

GhO$T

Legacy Member
nico zei:
lach is lief :p
moet wel zeggen dat dit een serieus goed gelukte reclamestunt is!!
lolz alsof er ene kloot gaat overstappen omdat em bij den Dexia zenne dwaze smoel op zen bankkaart kan laten zetten :p

De banken zouden beter es de rente op den spaarboek verhogen ipv zo'n onnozel acties :tongue: , als het is om de verlaagde rentevoet te volgen zijn ze er om-ter-eerst bij hoor, maar als de rente terug wat omhoog gaat doen ze alsof hun neus bloed en dan in plaats extra kosten maken met zo'n gezever... LOL :p

Nja moesten er es wat meer hun oogkleppen afdoen en overstappen naar kleinere banken die 2x zoveel rente geven, maar dat is blijkbaar ook al te lastig.

GhO$T

Legacy Member
nico zei:
Euhm, hun naam komt wel zeer vaak voor nu dus goede reclame...
ik had er anders nog niks van gehoord, maar goed, ik leef dan ook een beetje op een andere planeet tijdens de exames :oink:

nico

Legacy Member
ik normaal ook :p doe ze nu niet mee, daarmee dat mijn sociaal leven mss wel wat meet op punt staat dan datgeen van jou :)

sneax

Legacy Member
ik zal straks mijn fortiskaart en visakaart ook custom painten met nen alkolstift want kvoel mij utigesloten da ik da ni kan :( (alhowel 5EUR zou ik er zowiezo ni voor over hebben)

nico

Legacy Member
Jouw foto werd goedgekeurd
Dexia Bank <[email protected]> to me


Hey

Goed nieuws! Je ontwerp voor je Fotokaart werd alvast goedgekeurd. Als ook je kaartaanvraag in orde is, dan bestellen we je Fotokaart met dit ontwerp.

Behalve uitzonderingen verzenden we je Fotokaart naar je domicilie-agentschap. We geven je een seintje via een bijlage bij je rekeningafschriften wanneer je je kaart kan afhalen in je agentschap.

Groeten

het Axion-team



Heb je nog vragen? Stel ze via 02 222 10 32 of via ons contactformulier (http://www.dexia.be/Nl/Particulier/CONTACT/MainContact.htm).


kaartaanvraag? moet ik nog iets doen of gaan zij dat allemaal regelen? (waarschijnlijk de bank maar je weet maar nooit :p)

Stancke

Legacy Member
Stancke zei:
Dus ik moet dat gewoon invullen en versturen en dan krijg ik een mail waarin die goedgekeurd word en krijg ik die dan toegestuurd met de post?

Ik heb wel onlangs nog maar een nieuwe bankkaart gekregen,of is dat niet erg?

EDIT: found it in FAQ


Heb deze aangevraagd



De mijne is ook geaccepteerd:p

Master P

Legacy Member
Ge kunt zo een foto nemen van uw elektronische identiteitskaart en dat erop zetten :)

of zo een manneke dat het 'blut-teken' geeft (zo zijn 2 broekzakken binnenste buiten trekken)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan