Archief - Dexia Fotokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snd

Legacy Member
Zoals sommigen onder jullie al wel vernomen hebben biedt dexia een gratis (tot december) service aan waardoor je een gepersonaliseerde bankkaart kan maken.

Ik ben klant bij dexia maar heb geen idee wat ik erop zou kunnen zetten? Het moet dus iets zijn dat niet snel vergankelijk is...

Enige suggesties/opmerkingen? Wat zouden jullie erop laten zetten?

Meer info: http://www.dexia.be/Nl/Particulier/Pay/ByCard/CustomCard/


Grtz!

ComputerVISTA

Legacy Member
klootvis zei:
:offtopic: mijn okselhaar :unsure:


Te veel belachelijke thread gelezen zeker :p

Ik zou der ne foto van ne pizza op zetten maar nog liever die van nen DMC DeLorean :D

GMotha

Legacy Member
Ik heb al een custom designke doorgestuurd^^

Ge kunt er vanalles opzetten.
- Een luipaardvachtpatroontje voor dat heet beest dat diep in ons allen zit.
- Tribals voor de onoriginelen onder ons.
- Een psychadelish bloemenpatroontje
- ...

Ge vindt wel iets^^

ElBramo

Legacy Member
Uw moeder? Maar geldt dit ook voor Axionkaarten? Ik zou er mijn pincode opzetten, dan vergeet ik da nie ^^
En mijn adres en telefoonnummer, voor de eerlijk vinder, die dat dan kan terugbrengen he ;)

Snd

Legacy Member
ElBramo zei:
Ik zou er mijn pincode opzetten, dan vergeet ik da nie ^^

Staat in de licence agreement dat dit niet mag :)


ElBramo zei:
En mijn adres en telefoonnummer, voor de eerlijk vinder, die dat dan kan terugbrengen he ;)

Een bankkaart kan je gratis aanvragen bij verlies/diefstal ;)

JanVH

Legacy Member
Ik heb de mijne net verzonden met een foto van Duvel, maar ik lees nu in de richtlijnen dat ze foto's niet auteursrechtelijk beschermd mogen zijn.
Nuja, ik zie wel

JanVH

Legacy Member
Ik heb de mijne net verzonden met een foto van Duvel, maar ik lees nu in de richtlijnen dat ze foto's niet auteursrechtelijk beschermd mogen zijn.
Nuja, ik zie wel

SilentSpring

Legacy Member
hmm, ga da mss ook doen. nu, 28 juni wordek 18 en heb bericht gekregen dak 7 werkdagen na mn 18de verjaardag een nieuwe kaart moet halen (ben axioneer), kzal dus wss moeten wachten totdak dien andere kaart heb, of't zal daar ne zootje worden:p

kgan er het logo van the oh! opzetten:niceone:
nee, serieus, nu is da mss nice, ma zie dak later niks meer van the oh! moet ebben stanek daar:p

edit: anna kournikova zou er ook schoon opstaan:)

edit2: damn geen logo's of foto's van beroemheden. vreed personaliseerbaar zulle, ge kunt ver nie anders of uw eigen kop erop zetten (of vriendin of zo, ma da ennek dus nie:p, en wa doede dan alst gedaan is..)

ElBramo

Legacy Member
snobke15 zei:
Ik heb de mijne net verzonden met een foto van Duvel, maar ik lees nu in de richtlijnen dat ze foto's niet auteursrechtelijk beschermd mogen zijn.
Nuja, ik zie wel
Kzou maar oppassen ze kerel ;)
Dexia zei:
We wijzen er nogmaals op dat alleen uw persoonlijke kaart door u gepersonaliseerd kan worden. In geen geval zal Dexia Bank aanvaarden dat misbruik wordt gemaakt van deze dienst om de Fotokaart aan te vragen voor derden. In voorkomend geval zal Dexia alle kosten verbonden aan het misbruik ten laste van de misbruiker leggen, vermeerderd met een administratiekost van 40 euro.
Als ze da al doen, wa doen ze dan met auteursrechten die geschaad worden he? 100 euro!

JanVH

Legacy Member
Mja, 't is geen misbruik voor derden eh :)

- Indien u een eigen foto, afbeelding en/of tekst plaatste, kijken wij na of dit aan de voorwaarden voldoet. Binnen de 2 werkdagen ontvangt u een mail of de foto, afbeelding en/of tekst aanvaard of geweigerd werd. Werd de foto, afbeelding en/of tekst aanvaard en is ook uw kaartaanvraag in orde, dan wordt uw nieuwe Fotokaart besteld. Werd uw foto, afbeelding en/of tekst geweigerd, dan kan u een nieuwe aanvraag doen.

ElBramo

Legacy Member
Wat is een 'debetkaart'? In de zin van: "Bent u reeds in het bezit van een debetkaart, verbonden aan uw Dexia zichtrekening?"

SilentSpring

Legacy Member
ElBramo zei:
Wat is een 'debetkaart'? In de zin van: "Bent u reeds in het bezit van een debetkaart, verbonden aan uw Dexia zichtrekening?"
gewone bankkaart

QplQyer

Legacy Member
Foto's/Afbeeldingen die je in je bezit hebt (op legale wijze verkregen dan wel) mag je wel gebruiken en aangezien ze niet van elke foto kunnen controleren of die al dan niet legaal werd verkregen zal dat misschien wel eerder een indekmiddel zijn dan wat anders.
Het is tenslotte voor eigen gebruik dat je de afbeelding kopieert.

Chickenlal

Legacy Member
waarom wist ik da nie vroeger! het perfecte moeder/vaderdag kado imo :p met een mooie afbeelding

Holy Paladin

Legacy Member
ik vraag een aan met foto, niet van mij en heb er geen copyright op, krijg direct 2 mails

mail 1: blablabla als het een eigen foto is gaat deze moeten goedgekeurd worden blabla
mail 2: de foto is goedgekeurd

ze nemen de regels niet al te serieus denk ik :woohoo:

ComputerVISTA

Legacy Member
Idem hier, na 10 minuten was foto goedgekeurd.

Nu de kaart nog ma da mag geen probleem zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan