Archief - Dexia Fotokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
Stancke zei:
Still nothing received :sad:
kaart nog niet ontvangen bedoelde?

edit: @ Compvista: na 7 werkdagen kunde die afhalen in je domicilie agentschap. het bericht dat uw kaart klaar is zit tussen je rekeninguittreksels.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb er nog steeds niks van gehoord nadat ze men foto goedkeurde een goeie 6 dagen geleden :s

Irtimid2001

Legacy Member
het staat idd tussen u uittreksels, ik moet nog 3 werkdagen wachten

Stancke

Legacy Member
Irtimid2001 zei:
het staat idd tussen u uittreksels, ik moet nog 3 werkdagen wachten


Da staat op je rekeningsuitreksels en je krijgt geen brief thuis gestuurd ofwa?:sop:


EDIT: dit zat tussen mijn uittreksels


ben namelijk iemand die nooit zijn uittreksels afdrukt:unsure:

SilentSpring

Legacy Member
Stancke zei:
Da staat op je rekeningsuitreksels en je krijgt geen brief thuis gestuurd ofwa?:sop:


EDIT: dit zat tussen mijn uittreksels


ben namelijk iemand die nooit zijn uittreksels afdrukt:unsure:
:niceone: gvd, nudak dees lees, alsk zon kaart aanvraag magk nog es na zo'n bak lopen ook achter die papierkes...
edit: da afdrukken doek ier ook nie, eeft geen nut aangezien er toch nieveel verandert aan die rekening:p

edit2: in gazet stond gister dat ze al 10 000 aanvrage gehad hebben sinds de lancering + 150 nieuwe klanten

Stancke

Legacy Member
Ga nu eens gaan kijken naar mijn Dexia bank of hij nog niet is aangekomen want Donderdag+3 dagen is vandaag normaal gezien...

Massis

Legacy Member
donderdag
donderdag + 1 = vrijdag
donderdag + 2 = zaterdag
donderdag + 3 = zondag , maar dan werken ze daar nie = maandag

of kan ik nu zo slecht tellen?

Stancke

Legacy Member
punkrockdude zei:
donderdag
donderdag + 1 = vrijdag
donderdag + 2 = zaterdag
donderdag + 3 = zondag , maar dan werken ze daar nie = maandag

of kan ik nu zo slecht tellen?


:tongue:


IK heb hem toch:woohoo:


link

nico

Legacy Member
Den Freddie zei:
edit2: in gazet stond gister dat ze al 10 000 aanvrage gehad hebben sinds de lancering + 150 nieuwe klanten
wie zei er hier dat da geen goede reclame was? 150 nieuwe rekeningen : mooi aantal he...

ik weet niet meer wie het zei maar kheb toch gelijk :p

SilentSpring

Legacy Member
Stancke zei:
nice card. foto is ook wel sjiek getrokken, door die zwarte ondergrond ist precis alsof die kaart aan't zweven is in een lege ruimte ofzo:eek:
allez, der is lik ne dieptezicht

@alexii: dacht in september ofzo

Stancke

Legacy Member
Den Freddie zei:
nice card. foto is ook wel sjiek getrokken, door die zwarte ondergrond ist precis alsof die kaart aan't zweven is in een lege ruimte ofzo:eek:
allez, der is lik ne dieptezicht


lol:rofl: Het is nogtans mijn tafel met mijn pc erop:woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan