Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ie was goedgekeurd enzo he? wanneer ebde die just aangevraagd btw, zou best kunnen dat hem al inw uw dexia kantoor ligt?ComputerVISTA zei:Nog altijd niks op men uitreksels, pffff...ad:
Den Freddie zei:ie was goedgekeurd enzo he? wanneer ebde die just aangevraagd btw, zou best kunnen dat hem al inw uw dexia kantoor ligt?
is inderdaad al 15 dagen. zou best kunnen dat die kaart daar al ligt dan. miss kunde eens bellen naar uw agentschap en vragen ofdat em daar nog nie ligt?ComputerVISTA zei:https://www.beyondgaming.be/forums
Toen aangevraagd en een paar uur nadien een goedkeuring gekregen. Voor de rest niks op men afschriften.
ge kunt ze eens mailen fzo, ma denk wel dat da mag? die weten da normaal gezien ook wel dat uw ma wel degelijk uw ma is.Sneakytje zei:Zou da mogelijk zijn dat mijn ma mijn kaart gaat afhalen? Want dexia is in juli en augustus niet open op zaterdag :ironic: en in de week benk gaan werken. en tis maar tot half 5 open .![]()
ComputerVISTA zei:https://www.beyondgaming.be/forums
Toen aangevraagd en een paar uur nadien een goedkeuring gekregen. Voor de rest niks op men afschriften.

Ironhorn zei:

Morre1977 zei:ja watte, mijn kaart is afgekeurd ????
waarom kan dat zijn, ik heb ze zelf getekend ???
hare dan maar eens een andere proberen.
deze
of neen, de eerste eens bij dexia geprobeerdmisschien dat die ze wel goedkeuren hehe
dan daar maar eens een rekeningske openen hehedr.salt zei:dexia suckt anyways , hun kantoor hier in brasschaat is 1 van de meest onbehulpzame banken OOIT , om nog maar te zwijgen over hoe traag ze niet zijn.
Geef mij maar men kbc , altijd vriendelijk , sponseren snel en veel , en nu ook fotokaart![]()

lol. zorgt maar datte ne kodak bij u hebt de eerst keer datte met die kaart betaalt. kwil die winkelmadam / winkelvent z'n face wel es zien als ie da zietcram zei:Omdat ze in Braschaat nie snel genoeg werken naar uw zin is heel dexia dus slecht?
de mijne is ook goed gekeurd
http://img144.imageshack.us/my.php?image=screenshot0066bj.jpg
