Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als dat echt bestaat dan zijn dat waarschijnlijk eerder speeltjes voor het legerwhatever9 zei:Denkt gij... toen de F16's voor het eerst te koop kwamen was dat ontwerp en de technologie al jaaaaren oud. Ik zou dus graag eens weten waar ze nu mee bezig zijn maar waar wij nog niet mogen van weten.
.Dat is ook niet echt revolutionair he, robots naar Mars of zelf naar Venus sturen heeft men in de jaren 70 ook al gedaan.trouwens er is ook vooruitgang op het gebied van lucht/ruimtevaart die we wel kunnen zien... zo zitten we ondertussen al op mars rond te sjezen.
Het zijn wel degelijk volledige mensen die ze invriezen na een proces van vitrificatie om schade door bevriezing tegen te gaan. Hun hoofddoelpubliek zijn wel mensen met terminale ziekten, in de hoop dat ze die ooit zullen kunnen genezen. Beeld u in hoeveel geld ze ginder aan't scheppen zijnElBramo zei:edit: omg @ alcor Die mannen houden hun daar echt mee bezig. Ze kunnen wel invriezen maar nog niet ontvriezenEn tis voornamelijk voor organen te transporteren ofzoiets.

stoffer zei:Ik voorspel op korte tijd nog een aantal zware crisissen maar eens opgelost staat de mens klaar om zich volledig te ontplooien. In een tijdspanne van 100 jaar zouden we aan het begin moeten staan van een globale welvaartsmaatschappij en de eerste tekenen van kolonisatie van nabijgelegen planeten. Hoe het er dan binnen 700 jaar aan toe gaat gaan kan ik me niet inbeelden. Kstel het mij voor als een starwars versie
De aarde zal lang niet de enige planeet meer zijn die door de mens bevolkt is.
Allemaal in de veronderstelling dat er geen al te grote natuurrampen gebeuren en we ons verstand gebruiken ivm oorlogen.
Vergeet niet dat we nu in een tijd leven waar we echt op de rand staan van vele, grote ontwikkelingen:
- kernfusie
- dna-gebied: vb. anti-oudersdom medicatie
- we beginnen inzicht te krijgen in ons eigen geheugen
- computers gaan integreren in mensen
- ...
Binnen 50 jaar kan alles al volledig anders zijn.
In elk geval spijtig dat we het niet gaan meemaken.
ik hou het liever allemaal wa simpeler ^^dat gelooft ge nu toch zelf niet zeker?bartreligion zei:Iedereen zal gelijk zijn, geld niet meer nodig. Ziekte, oorlog en armoede iets uit het verleden.
dat was net mijn puntElBramo zei:edit: omg @ alcor Die mannen houden hun daar echt mee bezig. Ze kunnen wel invriezen maar nog niet ontvriezenEn tis voornamelijk voor organen te transporteren ofzoiets.
ElBramo zei:Bwa, ik denk dat we onvruchtbaarheid niet gaan mogen vergeten ze. Binnen een goeie 500 - 700 jaar zijn we bijna allemaal onvruchtbaar (de mannen dan toch zeker)

Bastaspast zei:een exponentiele functie bedoelt ge ...
Stichero zei:ik denk dat we half robot zullen zijn ^^ alez grote delen miss
de mens is redelijk zwak vergeleken met andere zoogdieren, via hulpmiddelen zullen we onverwoestbaar worden
verder denk ik ook dat we onze hersen verder gaan uitdiepen
miss zullen we onze hersenen koppelen aan een soort harde schijf die ons geheugen opslaat
zo kunnen we eeuwig leven ^^ gewoon een ander lichaam vinden
stel u voor dat ge kunt shoppen voor een nieuw lichaam
eu voor mij de 18cm met de schattige krullekes aub![]()

Quilombo zei:drie keer raden wat een parabool is


DekadeZ zei:Cyborg? I like it![]()
Bastaspast zei:hehe alleszins geen exponentiele functie man
djeez
parabool is veeltermfunctie, een 2de graadsfunctie met constanten in de exponent
een exponentiele functie heeft een veranderlijke als exponent
soit![]()

Quilombo zei:wow sorry ff in de war =)
ma em beschreef ne parabool dus zal t wel ne parabool zijn
soit![]()
![]()
