Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


en hopen dat ze binnen enkele jaren een manier vinden om mij te ontvriezen.Cazzz zei:amai wa een pessimisme hiere..
Cazzz zei:amai wa een pessimisme hiere..
ipv pessimistisch kunt ge ook nog altijd sarcastisch of cynisch worden ... das nog grappig ookBastaspast zei:stoch normaal, al eens beredeneert in wat voor kut-(samenleving/tijd/staat/wereld) wij leven? je hebt geen andere keus meer in deze wereld dan er een pessimistische visie op na te houden, of je moet blind zijn voor de wanpraktijken, corruptie en actherlijke toestanden die zich voordoen. komt er nog eens bij dat de mens altijd en overal bestempeld wordt als zwak ras, omdat dit effectief zo is. Wat niet wil zeggen dat de wereld geen prachtige, geniale en mooie dingen biedt é, mede dankzij de mens! Gelukkig maar! Daaraan trek ik me op ...

Bastaspast zei:stoch normaal, al eens beredeneert in wat voor kut-(samenleving/tijd/staat/wereld) wij leven? je hebt geen andere keus meer in deze wereld dan er een pessimistische visie op na te houden, of je moet blind zijn voor de wanpraktijken, corruptie en actherlijke toestanden die zich voordoen. komt er nog eens bij dat de mens altijd en overal bestempeld wordt als zwak ras, omdat dit effectief zo is. Wat niet wil zeggen dat de wereld geen prachtige, geniale en mooie dingen biedt é, mede dankzij de mens! Gelukkig maar! Daaraan trek ik me op ...
Cazzz zei:Spring ineens van een brug zou'k zo zegge..
Spijtig da mensen der enkel de slechte dingen onthouden..
je leest niet goed, khad wss gelijk om jullie soort blind te noemen voor de gaande problematiekEn wat waren de kruistochten dan volgens u?DA_MadAce zei:Godsdienstoorlogen. LMAO
Er is nog nooit een oorlog over godsdienst gevoerd. Men zal er dan ook niet mee gaan beginnen.![]()
Tyfius zei:En wat waren de kruistochten dan volgens u?
Daar zijn wij, als christenen, de heidenen gaat uitmoorden die niet in onze god geloofden. Lijkt mij anders een mooie godsdienstoorlog.
we zoeken steeds naar iets dat ons onderscheidt van anderen. (of da nu geloof, kleding, intellect, huidskleur, geld, territorium of gelijk wat es ... ) MAW de optimisten en de pacifisten hebben geen klare kijk op de mens en de wereld, DUS zijn ze blind voor wat er in de mens en zijn wereld omgaatDa's eigen aan de mensheid, maw die zijn er altijd al geweest.Bastaspast zei:of je moet blind zijn voor de wanpraktijken, corruptie en actherlijke toestanden die zich voordoen.
boogje zei:da's nog 28 jaar en we gaan écht wel niet zo'n robots kunnen hebben in 28 jaar..ok, misschien auto's zonder wielen ( dan nog...),

Time^- zei:Da's eigen aan de mensheid, maw die zijn er altijd al geweest.
Tja, hoe meer mensen er dicht opeen leven...Bastaspast zei:stoch normaal, al eens beredeneert in wat voor kut-(samenleving/tijd/staat/wereld) wij leven?
Die zullen er altijd zijn en zijn er altijd geweest. Tis dat we nu de mogelijkheid hebben om te weten wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt dat alles zo erg en rampzalig lijkt.Bastaspast zei:je hebt geen andere keus meer in deze wereld dan er een pessimistische visie op na te houden, of je moet blind zijn voor de wanpraktijken, corruptie en actherlijke toestanden die zich voordoen.
Vergeet niet dat het net de fysieke zwakte van de mens is die ervoor gezorgd heeft dat we alles hebben dat we nu hebben.Bastaspast zei:komt er nog eens bij dat de mens altijd en overal bestempeld wordt als zwak ras, omdat dit effectief zo is.
Poppel zei:Onthoud dat we in minder dan 80 jaar van de gebroeders Wright (eerste vliegtuig) naar de eerste man op de maan zijn gegaan.. Technologie staat niet stil![]()
Tijd voor het Lugano-rapport. ^^GMotha zei:Tja, hoe meer mensen er dicht opeen leven...
Vrij logisch dat er mensen associaal, egoïstisch, xenofoob etc.. worden.