-Binnen 700 jaar in de les Geschiedenis, een hologramvoorstelling dat iedere leerling (200-300 leerlingen per klas) verplicht moet aanschaffen-
ZX500: De middeleeuwen begonnen in 476 met de val van het West Romeinse rijk en eindigden in 2076 met het einde van de Grote Kernoorlog en het verdwijnen van de laatste godsdiensten zoals de Islam en het Boedhisme.
Leerling: Waarom kunnen we de middeleeuwen niet laten eindigen rond 1950, bij de eerste tekens van technische vooruitgang?
ZX500: Mano-Norta, we kunnen toch moeilijk de naam "Modernste tijd" geven aan een periode waar men nog in Goden geloofde en er zelfs nog religieuze oorlogen plaatsvonden. Tenslotte zat men wetenschappelijk nog in zijn kinderschoenen. De mensen die in het jaar 2000 leefden dachten dat zich op het hoogtepunt bevonden. Wetenschappers zoals Galilei, Einstein, Newton en Hawking brachten al ideeën naar voren wat in 2113 zou leiden tot de Universele Theorie. Je moet je eens inbeelden hoe verward deze mensen waren. Ze zaten immers in de overgangsperiode van alles te verklaren d.m.v. goden en de echte waarheid.
Leerling: En hoe is die laatste godsdienst dan tot zijn einde gekomen?
Juffrouw: Zoals jullie al weten waren de Verlaten Woestijnen, waar men tegenwoordig weer opgravingen is aan het doen, bewoond door nomadenvolkeren. Rond het jaar 2000 kwam er onrust tussen het huidige USA-Europium (vroeger Amerika) en deze volkeren. De toenmalige regering (toen nog een Republiek) werd gesteund door het toenmalige Europa in haar strijd. Met de laatste atoombom op Iran werd het gebied Zuid-West Azie compleet vernield. En zo werd (wat al lang voorspeld werd) hetgeen wat mensen al sinds het begin der tijden bezighield, geloof, teniet gedaan.
Mijn visie ^^ Denk niet dat ik er ver naast zal zitten.