Anoniem04
Legacy Member
ElBramo zei:De wereld kan ook gans onder water staan?
Mja, ik betwijfel of er iets positief uit de evolutie van de mens zal onstaan. De aarde zal mss nog overleven, maar de mens niet meer. Only time will tell, moest ik kunnen zou ik mij invriezenen hopen dat ze binnen enkele jaren een manier vinden om mij te ontvriezen.
De wereld gaat niet ten onder, eveneens als de mens.

en hopen dat ze binnen enkele jaren een manier vinden om mij te ontvriezen.
Gebrek aan oorlog. Een koud oorlogje zou nu wel welkom zijn.

